V Praze se za přítomnosti mnoha významných osobností a zástupců médií předávaly ceny „Podnik Fair Play“ za rok 2006.
Jednou z pouhých šesti (!) firem (a jedinou svého druhu podnikání), které toto prestižní ocenění získaly, se stala společnost Auto Staiger, nejsilnější český dealer automobilů Opel.
Soutěž „Podnik Fair Play“ pořádá občanské sdružení Etické fórum ČR, které sdružuje a podporuje významné osobnosti ze všech sfér veřejného života. Do soutěže se může přihlásit každý podnik, který ctí při svém podnikání obsah pojmu etika. Zdaleka ne každý ale projde úspěšně tzv. etickým auditem, při kterém se hodnotí mj. respektování smluvních závazků, vztah firmy ke klientům i zaměstnancům, legitimita podnikání atd.
„Ocenění od Etického fóra ČR si velmi vážíme, protože dokládá, že v automobilové branži lze podnikat úspěšně a férově,“ říká Lenka Kortusová, jednatelka společnosti Auto Staiger.
„Nesnažíme se kultivovat podnikatelskou sféru trestáním špatných hráčů, chceme ale pomáhat ke zviditelnění těch, kteří jdou po správné cestě. Pozitivní propagací chce podpořit ty podniky, které uznávají vlastnosti jako jsou pravdivost, spolehlivost, zodpovědnost a korektnost,“ říká Josef Řeřicha, předseda programu „Podnik Fair Play“. Tisková zpráva Opel
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.