Automobilka Volkswagen zaznamenala další významný milník svého vývoje: V pátek 23. března vyrobila 25miliontý model Golf!
Jubilejním modelem se stal červený Golf Sportline 1.4 TSI DSG s výkonem 103 kW (140 k)
„Dvacet pět milionů Golfů během 33 let a z toho 15 milionů vyrobených přímo zde ve Wolfsburgu je vynikající výsledek, na který můžeme být pyšní,“ řekl ředitel wolfsburgského závodu Dietmar Korzekwa. „Děkuji všem zaměstnancům za jejich dlouhodobé úsilí, díky kterému jsme schopni odolávat stále tvrdší konkurenci. Společně budeme pokračovat v dalším úspěšném příběhu modelu Volkswagen Golf."
V loňském roce prodala nejsilnější evropská automobilka svým zákazníkům více než 716 000 modelů Golf. V České republice se ve stejném období prodalo více než 2 600 Golfů.
Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.