Z letošního autosalonu v Ženevě, který patří mezi vrcholné motoristické události roku, si Opel odváží dvě významná ocenění:
Nový model Opel GT byl odbornou jury jmenován „Kabrioletem roku“ a vlastní expozice značky Opel byla jako nejosobitější a nejnápaditější stánek ohodnocena cenou „Creativity Award 2007“. O držiteli prestižního ocenění za kreativitu expozice rozhoduje „Club de Publicité & de Communication de Geneve“.
Odborná jury ve svém posudku uvádí: „Mimořádně na nás zapůsobila vzrušující kompozice expozice značky Opel, která skvěle kombinuje vstřícnou a přívětivou celkovou atmosféru s „cool“ precizně propracovanými technicistními prvky, které jakoby popíraly gravitační zákony.“
Porota, hodnotící expozice jednotlivých značek, vyzdvihla i stánek automobilky Saab, dalšího člena „rodiny“ GM – tato expozice byla jasnou a bezprostřední komunikaci hodnot tradičně spojených se značkou Saab.
Ženevskou světovou premiéru nové studie GTC Concept, která otvírá novou kapitolu designu automobilky Opel, si nenechalo ujít na 700 000 návštěvníků autosalonu. Ti mohli bezprostředně posoudit také dravý image nové Corsy OPC, sportovní verze populárního modelu Corsa, která si v Ženevě rovněž odbyla svoji výstavní premiéru. Opel
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.