Zájem o Fiat Bravo v Itálii předčil očekávání

ar1, 16. března 2007, 02:04 Google+

O víkendu 3. – 4. února 2007 proběhla v Itálii akce společnosti Fiat Automobiles SpA (dříve Fiat Auto) “Den otevřených dveří”, čili první představení vozu Fiat Bravo veřejnosti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bravo

Bravo | foto: Fiat Group

Sdílejte článek

Událost překročila ta nejoptimističtější očekávání:  více než 400.000 návštěvníků navštívilo 750 autorizovaných prodejců Fiat a bylo uskutečněno více než 37.000 testovacích jízd ve 3.000 vozech Fiat Bravo, které měla prodejní síť k dispozici. Návštěvnost byla bezprecedentní, příliv návštěvníků po celou dobu neustával, přičemž nejvíce byla zastoupena mládež, rodiny a ženy. Celkem bylo přijato více než 1.000 objednávek, což potvrzuje obrovský potenciál nového modelu Fiat Bravo.

Akce “Open Week” bude pokračovat celý týden, a to až do neděle 11. února, přičemž celá síť italských prodejců zavedla mimořádnou otevírací dobu (bez přestávky do 20.00 hod.). Kromě toho se 10. února v Mirafiori Motor Village v Turíně, “centru dokonalosti” společnosti Fiat Group Automobiles S. p. A., bude konat ojedinělá akce: nejvyšší management automobilky Fiat zaujme místa prodejců a předvede návštěvníkům silné stránky modelu Fiat.

Abychom byli přesnější, během těchto prvních “Dnů otevřených dveří” obdivovali návštěvníci nejvíce exteriér a design interiéru nového krásného italského 5-ti dveřového hatchbacku Fiat Bravo. Ten má aerodynamický a agresivní vzhled, ale zároveň je také elegantní a kompaktní: dlouhý 434 cm, široký 179 cm, vysoký 149 cm, má rozvor 2,60 m a objem zavazadlového prostoru (400 litrů) na vrcholu své kategorie.

Fiat Bravo návštěvníky rovněž uchvátil bohatou bezpečnostní výbavou, jejímž důkazem jsou nejpokročilejší elektronické systémy jako je ABS včetně EBD, sofistikovaný systém pro kontrolu stability podvozku ESP s Hill Holder a protiprokluzovým systémem ASR. Dále Fiat jako jediná automobilka nabízí světovou novinku Blue&Me Nav™, novou generaci systému Blue&Me™, která je výsledkem spolupráce společností Fiat a Microsoft. Jedná se o sofistikovaný přístoj, jehož součástí je satelitní navigace s piktogramy, hands-free systém založený na technogii Bluetooth a MP3 přehrávač. Většinu funkcí lze navíc ovládat hlasem. Blue&Me Nav™ je jednoduché a užitečné řešení, které Fiat nabízí za nejlepší cenu na trhu.

Pod názvem Fiat Bravo se tedy skrývá kvalitní, dynamické vozidlo, které řidiči přináší radost z jízdy a vysoký poměr mezi užitnou hodnotou a cenou (ta byla na domácím italském trhu stanovena na 14.900 euro).

V Česku bude Fiat Bravo uveden na konci dubna 2007.

Fiat

Vytisknout

Diskuze: Zájem o Fiat Bravo v Itálii předčil očekávání

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Grande Punto

Zimní prodejní akce Fiatu do konce března

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud