Společnost Fiat Č.R., s.r.o. nabízí v současné době následující prodejní akci:
Panda - verze 1,1 Active s posilovačem řízení či ABS ve standardu s bonusem 23 500,00 Kč již za cenu 164 900,00 Kč vč. DPH. U verze 1,2 Dynamic (nově ve standardu klimatizace) činí hodnota bonusu Kč 23 500,00 vč. DPH, cena tedy již od Kč 216 400,00. To vše v případě využití leasingu.
Punto Classic – akční cena pro třídveřovou verzi 1,2 již za 199 900,00 Kč vč. DPH, avšak v případě využití leasingu. Ve standardní výbavě Classic je ABS, 2 airbagy, posilovač řízení, dělená zadní sedadla, nastavitelný volant a sedadlo řidiče, centrální zamykání a elektrické ovládání předních oken.
Grande Punto – třídveřová verze 1,2 Active začíná od 249 900,00 Kč vč. DPH a verze 1,2 Dynamic s klimatizací od 284 900,00 Kč. Tyto ceny jsou platné při hotovostní platbě. Stilo – cena třídveřové verze začíná od 280 000,00 Kč vč. DPH, pětidveřové verze již od 283 000,00 Kč vč. DPH, Stilo Multiwagon od 319 000,00 Kč vč. DPH. Vše v případě využití leasingu.
Multipla – hodnota bonusu činí 20 000,00 Kč při využití leasingu, cena pak začíná od 365 000,00 Kč. Croma – akční cena začíná od 549 000,00 Kč včetně DPH, a to u verze 1,8 při využití leasingu. Croma je nyní nabízena s tříletou zárukou.
Doblo Family – sedmimístná verze Dobla s motorem 1,4 je nabízena s bonusem 40 000,00 Kč, tzn. cena již od 409 000,00 Kč vč. DPH.
Akce probíhá právě teď u všech participujících autorizovaných dealerů zn. Fiat do 31. března 2007. Fiat
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.