Dne 1. února 2007 se název společnosti Fiat Auto změnil na „Fiat Group Automobiles SpA“.
Ve stejnou dobu vznikly čtyři nové společnosti, které budou 100% vlastněny Fiat Group Automobiles SpA: „Fiat Automobiles SpA“, „Alfa Romeo Automobiles SpA“, „Lancia Automobiles SpA“ a „Fiat Light Commercial Vehicles SpA“. Šéfové těchto čtyřech značek byli jmenováni generálními řediteli příslušných společností. Provozy a zaměstnanci jsou pod Fiat Group Automobiles SpA. Tyto změny jsou v souladu s novou firemní kulturou ve Fiat Group. Zejména se v ní promítají dvě strategická rozhodnutí týkající se pohledu na obchodování. Na jedné straně bude existovat Group jako jednotný celek, na druhé straně bude každá společnost charakterizována specifickou povahou svých příslušných provozních úseků a jednotlivých značek. V několika příštích měsících bude u všech aktivit Group zdůrazněn tento aspekt tím, že dojde ke spojení symbolu „Fiat Group“ s konkrétním úsekem nebo konkrétní značkou. Vznik Fiat Group Automobiles SpA představuje další přirozený krok od doby, kdy na konci roku 2005 došlo ke změně loga Group. Vložení slova „Group“ („Skupina“) do názvu je vyjádřením zásadní úlohy společnosti v rámci Fiat Group; zohledňuje se tím podíl Fiat Auto na výsledcích Group a na realizaci zásadních synergických efektů u ostatních úseků Group. Novým jménem se rovněž identifikuje klíčová oblast činnosti, která v poslední době prošla zásadní transformací a vyznačuje se modernější strukturou, jež je oproti té předchozí propracovanější a kompaktnější. Zároveň ukazuje na synergické propojení v automobilovém úseku, které již nyní přináší velký prospěch v podobě provozní efektivnosti, řízení zdrojů a snižování nákladů. A konečně název „Fiat Group Automobiles SpA“ podtrhuje mezinárodní charakter této velké průmyslové společnosti. Vznik čtyř společností je výrazem pozornosti, kterou Group věnuje postavení svých značek na trhu. Každá ze značek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Fiat užitkové vozy má svou konkrétní identitu s definovanými, uznávanými charakteristikami a sleduje svou vlastní obchodní a prodejní politiku. Vytvoření těchto čtyř nových společností je nutno chápat z hlediska stále větší specifičnosti jednotlivých značek, jejich rostoucí hodnoty a posílení jejich konkurenčních schopností. Novým uspořádáním se v žádném směru nezmění vztahy se zaměstnanci, dealery a dodavateli. Vyšší ocenění jednotlivých značek však na druhé straně zlepší vztahy s prodejní sítí, zákazníky a partnery. Stručně řečeno, cílem dnes ohlášených změn je posílení jednotlivých značek v rámci jediného a silnějšího automobilového úseku. Fiat Group
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?