Dnes vydala společnost Škoda Auto a.s.oficiální komuniké, ve kterém sdělila přesný termín zahájení prodeje nové generace úspěšného modelu. Kompletní ceník bude k dispozici příští týden, ale již nyní jsou známy základní ceny modelu s nejslabším motorem.
Základní cena modelu Škoda Fabia 1,2 HTP/44 kW činí 249 900,-Kč. Součástí standardní výbavy jsou čelní airbagy řidiče a spolujezdce, boční airbagy, protiblokovací systém ABS, regulace brzdného momentu motoru MSR, brzdový asistent Dual Rate nebo elektrohydraulický posilovač řízení.
Verze Fabia Classic je v nabídce od 265.900,- Kč a model Fabia Ambiente, jehož sériová výbava obsahuje kromě jiného i 15´´ kola, centrální zamykání, elektrické ovládání oken vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, přední mlhové světlomety nebo palubní počítač je v nabídce od 279 900,-Kč.
Nová Škoda Fabia nabízí ve všech směrech více prostoru. Například co se týče místa na zadních sedadlech a objemu zavazadlového prostoru (300 až 1163 l) patří k největším vozům ve své třídě. V novém voze nechybí ani další praktická řešení: například kryt zavazadlového prostoru lze umístit ve dvou polohách a tak je objem zavazadlového prostoru snáze využitelný. Mezi technické novinky přispívající k bezpečnosti provozu patří například i nová světelná technika, která je dostupnou alternativou ke standardním halogenovým světlometům: mlhové světlomety s "Corner" funkcí nebo projektorové halogenové světlomety s žárovkou H7, které se na přání dodávají také s funkcí dynamického natáčení světelného modulu při jízdě do zatáčky.
Předváděcí vozy budou zákazníkům k dispozici u autorizovaných prodejců Škoda Auto koncem března, první zákazníci budou moci s novou Škodou Fabia vyjet od obchodníků v pátek, 30. března 2007.
Autorizovaní prodejci Škoda Auto v České republice jsou připraveni přijímat první objednávky a zde je ceník vybraných modelů.
Fabia 1,2 HTP/ 44 kW 249 900,- Kč Fabia Classic 1,2 HTP/ 44 kW 265 900,- Kč Fabia Ambiente 1,2 HTP/ 44 kW 279 900,- Kč Fabia Ambiente 1,2 HTP/ 44 kW s automatickou klimatizací Climatic 299 900,- Kč Fabia Sport 1,2 HTP/ 44 kW 319 900,- Kč Fabia Elegance 1,2 12V HTP/ 51 kW 351 900,- Kč
Tisková zpráva Škoda Auto a.s.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.