„auto-plus“, program obchodu s ojetými vozy provozovaný společností Import VOLKSWAGEN Group s.r.o., je na českém trhu již více než šest let. Podobně jako v roce 2005, i loni zaznamenali smluvní partneři rekordní počty prodaných ojetých nebo referentských vozů. 13 265 prodaných automobilů v roce 2006 znamená meziroční nárůst o 1789 kusů, tedy o celých 15,6 %.
"Skutečnost, že rok 2006 byl opět rekordním v historii programu "auto-plus", potvrzuje správnost rozhodnutí vstoupit na vysoce konkurenční trh s ojetými vozy. Prověřenou kvalitu na trhu ojetých automobilů nabízí na českém trhu stále jen několik subjektů a my jsme rádi, že patříme mezi ně. Je to především zásluha našich profesionálně vyškolených obchodníků, kteří využívají zázemí dealerství značek Volkswagen, Audi nebo SEAT," říká Patrik Fejtek, vedoucí programu "auto-plus".
V rámci programu "auto-plus" prodalo v minulém roce 43 smluvních partnerů 6440 vozů Škoda, 2850 osobních a užitkových vozů Volkswagen, 801 automobilů Audi a 616 prodaných vozidel mělo značku SEAT. Nejžádanějším Volkswagenem se v roce 2006 stal Golf (722 vozů) před modelem Passat (507 vozů). Mezi luxusními vozy Audi vede u zákazníků "auto-plus" model A6 (172 vozů).
Nabídka, která v současné době obsahuje více než 2600 vozů, je zaměřena především na modely značek Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda, ale najdeme zde také ostatní značky. Více než 50 % všech vozů bylo uvedeno do provozu v posledních třech letech, což svědčí o nadprůměrně kvalitní nabídce. V síti "auto-plus" jsou vozy nabízeny nejen k prodeji, ale umožňují i zpětný výkup vozů.
Kvalita v podání "auto-plus" se však netýká jen provedení nebo technického stavu vozů. Všichni smluvní partneři musí před přijetím do programu prokázat připravenost plnit vysoké interní standardy týkající se vybavení, zařízení prodejních prostor a vyškolení personálu. Patrik Fejtek k tomu dodává: "Zákazníci si mohou být jisti možností zkušební jízdy se všemi nabízenými vozy, samozřejmostí je také protokol o technickém stavu nabízeného vozidla. Právě zde jsou výborně využity zkušenosti a znalosti odborníků pracujících dlouhá léta s vozy značek koncernu Volkswagen."
Důležitým prodejním nástrojem programu jsou internetové stránky www.auto-plus.cz, kde je možno 24 hodin denně procházet aktualizovanou nabídku vozů. Snadná obsluha dovoluje návštěvníkům vyhledávat vozy dle obvyklých kriterií a nalézt tak rychle požadovaný automobil. Zvyšující se zájem o program "auto-plus" je vidět nejen z rostoucího počtu prodaných vozidel, ale také z meziročního zvýšení návštěvnosti internetové stránky www.auto-plus.cz z více než 1 milionu návštěvníků v roce 2005 na 1,5 milionu návštěvníků v roce 2006. Foto: Volkswagen, text: auto-plus
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.