„auto-plus“, program obchodu s ojetými vozy provozovaný společností Import VOLKSWAGEN Group s.r.o., je na českém trhu již více než šest let. Podobně jako v roce 2005, i loni zaznamenali smluvní partneři rekordní počty prodaných ojetých nebo referentských vozů. 13 265 prodaných automobilů v roce 2006 znamená meziroční nárůst o 1789 kusů, tedy o celých 15,6 %.
"Skutečnost, že rok 2006 byl opět rekordním v historii programu "auto-plus", potvrzuje správnost rozhodnutí vstoupit na vysoce konkurenční trh s ojetými vozy. Prověřenou kvalitu na trhu ojetých automobilů nabízí na českém trhu stále jen několik subjektů a my jsme rádi, že patříme mezi ně. Je to především zásluha našich profesionálně vyškolených obchodníků, kteří využívají zázemí dealerství značek Volkswagen, Audi nebo SEAT," říká Patrik Fejtek, vedoucí programu "auto-plus".
V rámci programu "auto-plus" prodalo v minulém roce 43 smluvních partnerů 6440 vozů Škoda, 2850 osobních a užitkových vozů Volkswagen, 801 automobilů Audi a 616 prodaných vozidel mělo značku SEAT. Nejžádanějším Volkswagenem se v roce 2006 stal Golf (722 vozů) před modelem Passat (507 vozů). Mezi luxusními vozy Audi vede u zákazníků "auto-plus" model A6 (172 vozů).
Nabídka, která v současné době obsahuje více než 2600 vozů, je zaměřena především na modely značek Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda, ale najdeme zde také ostatní značky. Více než 50 % všech vozů bylo uvedeno do provozu v posledních třech letech, což svědčí o nadprůměrně kvalitní nabídce. V síti "auto-plus" jsou vozy nabízeny nejen k prodeji, ale umožňují i zpětný výkup vozů.
Kvalita v podání "auto-plus" se však netýká jen provedení nebo technického stavu vozů. Všichni smluvní partneři musí před přijetím do programu prokázat připravenost plnit vysoké interní standardy týkající se vybavení, zařízení prodejních prostor a vyškolení personálu. Patrik Fejtek k tomu dodává: "Zákazníci si mohou být jisti možností zkušební jízdy se všemi nabízenými vozy, samozřejmostí je také protokol o technickém stavu nabízeného vozidla. Právě zde jsou výborně využity zkušenosti a znalosti odborníků pracujících dlouhá léta s vozy značek koncernu Volkswagen."
Důležitým prodejním nástrojem programu jsou internetové stránky www.auto-plus.cz, kde je možno 24 hodin denně procházet aktualizovanou nabídku vozů. Snadná obsluha dovoluje návštěvníkům vyhledávat vozy dle obvyklých kriterií a nalézt tak rychle požadovaný automobil. Zvyšující se zájem o program "auto-plus" je vidět nejen z rostoucího počtu prodaných vozidel, ale také z meziročního zvýšení návštěvnosti internetové stránky www.auto-plus.cz z více než 1 milionu návštěvníků v roce 2005 na 1,5 milionu návštěvníků v roce 2006. Foto: Volkswagen, text: auto-plus
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.