Volvo S80 získalo v Rusku prestižní ocenění „Zlatý Klaxon“. Tento model je považován za nejlepší vůz tzv. „business“ segmentu.
Ocenění Zlatý Klaxon bylo poprvé uděleno před pěti lety předním automobilovým týdeníkem Klaxon, který vychází v nákladu 200 000 výtisků. Toto ocenění se v Rusku stalo pro nové vozy znamením úspěšné budoucnosti. „Skvělé zprávy a zároveň vynikající způsob, jak zahájit rok 2007. Bezesporu nám to pomůže udržet si v Rusku silnou pozici,“ podotýká Gerry Keaney, vrchní viceprezident společnosti Volvo Cars pro prodej, marketing a služby zákazníkům.
Porota magazínu Klaxon vyhodnocuje technické charakteristiky vozu spolu s naplněním potřeb zákazníků, a dále hodnotí roli vozu na ruském trhu. Zcela nový model S80 byl označen za nezpochybnitelnou jedničku své kategorie.
„Volvo je dnes v Rusku předním výrobcem prémiového segmentu. Toto ocenění je pokračováním triumfu značky Volvo v Rusku a otevírá nové horizonty pro úspěch modelu S80 tam, kde bylo Volvo vždy silné – v oblasti flotilového prodeje,“ říká Anouk Polemann, ruský ředitel pro prodej a marketing. Nové Volvo C30 získalo 19,1 procenta hlasů, díky čemuž se umístilo na nejvyšším místě v kategorii dovážených automobilů nižší střední třídy. Volvo
V této soutěži, která má více než 31-letou historii, mohli čtenáři vybírat ze 312 současných modelů. Své favority v deseti kategoriích si zvolilo více než 100 000 čtenářů. „Nové číslo 1 má jméno Volvo C30. Extravagantní designový hit ze Švédska na čtenáře zjevně udělal ten nejlepší dojem,“ komentoval výsledek časopis Auto motor und sport.
Také nové Volvo S80 dosáhlo mimořádného výsledku – v kategorii dovážených automobilů vyšší střední třídy zaujalo druhou pozici se ziskem 12,2 procenta čtenářských hlasů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.