Volvo C30 pokračuje ve svém úspěšném tažení. Čtenáři německého magazínu Auto motor und sport je zvolili automobilem roku 2007 v dané třídě.
Nové Volvo C30 získalo 19,1 procenta hlasů, díky čemuž se umístilo na nejvyšším místě v kategorii dovážených automobilů nižší střední třídy.
V této soutěži, která má více než 31-letou historii, mohli čtenáři vybírat ze 312 současných modelů. Své favority v deseti kategoriích si zvolilo více než 100 000 čtenářů. "Nové číslo 1 má jméno Volvo C30. Extravagantní designový hit ze Švédska na čtenáře zjevně udělal ten nejlepší dojem," komentoval výsledek časopis Auto motor und sport.
Také nové Volvo S80 dosáhlo mimořádného výsledku - v kategorii dovážených automobilů vyšší střední třídy zaujalo druhou pozici se ziskem 12,2 procenta čtenářských hlasů. Volvo
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.