Ve společnosti Škoda Auto, a.s., dochází ke změně v představenstvu na pozici osoby, zodpovědné za etchnický vývoj.
PERSONÁLNÍ ZMĚNA VE VEDENÍ SPOLEČNOSTI ŠKODA AUTO A.S.
Dr. Harald Ludanek (48), člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za technický vývoj, převezme vývoj vozů a stavbu prototypů značky Volkswagen. Novým členem představenstva společnosti Škoda Auto a.s. se stane Dr. Eckhard Scholz (43).
Dr. Harald Ludanek převzal funkci vedoucího technického vývoje značky Škoda 1. března 2002. Od dubna 2005 byl jmenován členem představenstva Škoda Auto zodpovědným za technický vývoj. Za jeho úspěšného působení ve funkci vykazoval technický vývoj neustálý růst. Došlo ke zvýšení počtu kvalifikovaných pracovníků, rozsáhlé modernizaci vývojových zařízení a pod jeho vedením byly vybudovány nové vývojové kapacity. K vyšším výkonům technického vývoje Škoda Auto přispěje v blízké budoucnosti i rozšíření vývojového centra v Mladé Boleslavi, jehož základní kámen byl položen na sklonku loňského roku. Kromě toho byla pod vedením Dr. Ludaneka prostřednictvím četných projektů zintensivněna a posílena spolupráce s českými vysokými školami. Dr. Eckhard Scholz je inženýr a v koncernu Volkswagen pracuje od roku 1991 na různých pozicích, mimo jiné i v technickém vývoji. Doposud řídil vývoj jedné modelové řady značky Volkswagen vyšší třídy. Zdroj: Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.