Ve společnosti Škoda Auto, a.s., dochází ke změně v představenstvu na pozici osoby, zodpovědné za etchnický vývoj.
PERSONÁLNÍ ZMĚNA VE VEDENÍ SPOLEČNOSTI ŠKODA AUTO A.S.
Dr. Harald Ludanek (48), člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za technický vývoj, převezme vývoj vozů a stavbu prototypů značky Volkswagen. Novým členem představenstva společnosti Škoda Auto a.s. se stane Dr. Eckhard Scholz (43).
Dr. Harald Ludanek převzal funkci vedoucího technického vývoje značky Škoda 1. března 2002. Od dubna 2005 byl jmenován členem představenstva Škoda Auto zodpovědným za technický vývoj. Za jeho úspěšného působení ve funkci vykazoval technický vývoj neustálý růst. Došlo ke zvýšení počtu kvalifikovaných pracovníků, rozsáhlé modernizaci vývojových zařízení a pod jeho vedením byly vybudovány nové vývojové kapacity. K vyšším výkonům technického vývoje Škoda Auto přispěje v blízké budoucnosti i rozšíření vývojového centra v Mladé Boleslavi, jehož základní kámen byl položen na sklonku loňského roku. Kromě toho byla pod vedením Dr. Ludaneka prostřednictvím četných projektů zintensivněna a posílena spolupráce s českými vysokými školami. Dr. Eckhard Scholz je inženýr a v koncernu Volkswagen pracuje od roku 1991 na různých pozicích, mimo jiné i v technickém vývoji. Doposud řídil vývoj jedné modelové řady značky Volkswagen vyšší třídy. Zdroj: Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.