Fiat ČR je v duchu svých tradic opět ve slevovém obdoví. Nejmenší Panda je s motorem 1,1 litru ke koupi už za 165 tisíc včetně DPH. Slevy se týkají celé nabízené palety vozů a trvají do konce března.
Panda - verze 1,1 Active s posilovačem řízení či ABS ve standardu s bonusem 23 500,00 Kč již za cenu 164 900,00 Kč vč. DPH. U verze 1,2 Dynamic (nově ve standardu klimatizace) činí hodnota bonusu Kč 23 500,00 vč. DPH, cena tedy již od Kč 216 400,00. To vše v případě využití leasingu.
Punto Classic – akční cena pro třídveřovou verzi 1,2 již za 199 900,00 Kč vč. DPH, avšak v případě využití leasingu. Ve standardní výbavě Classic je ABS, 2 airbagy, posilovač řízení, dělená zadní sedadla, nastavitelný volant a sedadlo řidiče, centrální zamykání a elektrické ovládání předních oken.
Grande Punto – třídveřová verze 1,2 Active začíná od 249 900,00 Kč vč. DPH a verze 1,2 Dynamic s klimatizací od 284 900,00 Kč. Tyto ceny jsou platné při hotovostní platbě. Stilo – cena třídveřové verze začíná od 280 000,00 Kč vč. DPH, pětidveřové verze již od 283 000,00 Kč vč. DPH, Stilo Multiwagon od 319 000,00 Kč vč. DPH. Vše v případě využití leasingu.
Multipla – hodnota bonusu činí 20 000,00 Kč při využití leasingu, cena pak začíná od 365 000,00 Kč.
Croma – akční cena začíná od 549 000,00 Kč včetně DPH, a to u verze 1,8 při využití leasingu. Croma je nyní nabízena s tříletou zárukou.
Doblo Family – sedmimístná verze Dobla s motorem 1,4 je nabízena s bonusem 40 000,00 Kč, tzn. cena již od 409 000,00 Kč vč. DPH.
Zdroj: Tisková zpráva Fiat ČR
Foto: Fiat Group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.