Fiat ČR je v duchu svých tradic opět ve slevovém obdoví. Nejmenší Panda je s motorem 1,1 litru ke koupi už za 165 tisíc včetně DPH. Slevy se týkají celé nabízené palety vozů a trvají do konce března.
Panda - verze 1,1 Active s posilovačem řízení či ABS ve standardu s bonusem 23 500,00 Kč již za cenu 164 900,00 Kč vč. DPH. U verze 1,2 Dynamic (nově ve standardu klimatizace) činí hodnota bonusu Kč 23 500,00 vč. DPH, cena tedy již od Kč 216 400,00. To vše v případě využití leasingu.
Punto Classic – akční cena pro třídveřovou verzi 1,2 již za 199 900,00 Kč vč. DPH, avšak v případě využití leasingu. Ve standardní výbavě Classic je ABS, 2 airbagy, posilovač řízení, dělená zadní sedadla, nastavitelný volant a sedadlo řidiče, centrální zamykání a elektrické ovládání předních oken.
Grande Punto – třídveřová verze 1,2 Active začíná od 249 900,00 Kč vč. DPH a verze 1,2 Dynamic s klimatizací od 284 900,00 Kč. Tyto ceny jsou platné při hotovostní platbě. Stilo – cena třídveřové verze začíná od 280 000,00 Kč vč. DPH, pětidveřové verze již od 283 000,00 Kč vč. DPH, Stilo Multiwagon od 319 000,00 Kč vč. DPH. Vše v případě využití leasingu.
Multipla – hodnota bonusu činí 20 000,00 Kč při využití leasingu, cena pak začíná od 365 000,00 Kč.
Croma – akční cena začíná od 549 000,00 Kč včetně DPH, a to u verze 1,8 při využití leasingu. Croma je nyní nabízena s tříletou zárukou.
Doblo Family – sedmimístná verze Dobla s motorem 1,4 je nabízena s bonusem 40 000,00 Kč, tzn. cena již od 409 000,00 Kč vč. DPH.
Zdroj: Tisková zpráva Fiat ČR
Foto: Fiat Group
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?