Fiat ČR je v duchu svých tradic opět ve slevovém obdoví. Nejmenší Panda je s motorem 1,1 litru ke koupi už za 165 tisíc včetně DPH. Slevy se týkají celé nabízené palety vozů a trvají do konce března.
Panda - verze 1,1 Active s posilovačem řízení či ABS ve standardu s bonusem 23 500,00 Kč již za cenu 164 900,00 Kč vč. DPH. U verze 1,2 Dynamic (nově ve standardu klimatizace) činí hodnota bonusu Kč 23 500,00 vč. DPH, cena tedy již od Kč 216 400,00. To vše v případě využití leasingu.
Punto Classic – akční cena pro třídveřovou verzi 1,2 již za 199 900,00 Kč vč. DPH, avšak v případě využití leasingu. Ve standardní výbavě Classic je ABS, 2 airbagy, posilovač řízení, dělená zadní sedadla, nastavitelný volant a sedadlo řidiče, centrální zamykání a elektrické ovládání předních oken.
Grande Punto – třídveřová verze 1,2 Active začíná od 249 900,00 Kč vč. DPH a verze 1,2 Dynamic s klimatizací od 284 900,00 Kč. Tyto ceny jsou platné při hotovostní platbě. Stilo – cena třídveřové verze začíná od 280 000,00 Kč vč. DPH, pětidveřové verze již od 283 000,00 Kč vč. DPH, Stilo Multiwagon od 319 000,00 Kč vč. DPH. Vše v případě využití leasingu.
Multipla – hodnota bonusu činí 20 000,00 Kč při využití leasingu, cena pak začíná od 365 000,00 Kč.
Croma – akční cena začíná od 549 000,00 Kč včetně DPH, a to u verze 1,8 při využití leasingu. Croma je nyní nabízena s tříletou zárukou.
Doblo Family – sedmimístná verze Dobla s motorem 1,4 je nabízena s bonusem 40 000,00 Kč, tzn. cena již od 409 000,00 Kč vč. DPH.
Zdroj: Tisková zpráva Fiat ČR
Foto: Fiat Group
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.