Značka Volkswagen Užitkové vozy spustila konfigurátor pro novou generaci oblíbeného pick-upu Amarok. Zákazníci si tak mohou kdykoli a odkudkoli sestavit nový Amarok přesně na míru podle svých požadavků. Oficiální zahájení prodeje je plánováno na 8. června a po tomto datu budou již u prodejců připraveny první vozy Amarok k testovacím jízdám. Nejdostupnější Amarok vyjde na 911 482 Kč bez DPH (1 102 893 Kč včetně DPH).
,,Začátek června patří zcela novému Amaroku! Dnes jsme spustili konfigurátor a již 8. června vstoupí tento všestranný pick-up oficiálně na český trh,“ říká Mirka Cimrová, vedoucí divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika, a dodává: „Poté již budou autorizovaní prodejci značky Volkswagen Užitkové vozy nabízet testovací jízdy, aby se mohli naši zákazníci na vlastní kůži přesvědčit o mimořádných kvalitách nového Amaroku, který stanovuje ve svém segmentu v mnoha ohledech nová měřítka.“
Zcela nový Volkswagen Amarok zaujme na první pohled svým expresivním stylem a suverénní technikou. Druhá generace kultovního pick-upu je v právě spuštěném konfigurátoru českým zákazníkům nabízena v pěti stupních výbavy Amarok, Life, Style, PanAmericana a Aventura. Zdrojem hnací síly, která je přenášena na vozovku prostřednictvím pohonu všech kol 4MOTION, jsou silné a hospodárné turbodiesely TDI se čtyřmi nebo šesti válci a výkonem od 125 kW do 177 kW. Ceny nového Amaroku začínají již od 911 482 Kč bez DPH (1 102 893 Kč včetně DPH).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?