Navzdory obecnému růstu cen Auto ESA podle sdělení ČTK zlevní více než 1300 nejprodávanějších vozidel, a to o více než 40 milionů korun.
Na každém kroku na nás vyskakují katastrofická varování. Letos na podzim prý ceny zaútočí na nejzazší hranice naší představivosti a změní náš život k nepoznání.
Auto ESA nic takového neplánuje, a naopak se rozhodli některé vozy výrazně zlevnit, a to o minimálně 20 000 korun. Celkově je do prázdninového výprodeje zařazeno 1330 vozidel se souhrnnou slevou přesahující částku 40 milionů korun.
„Jsme si vědomi, že každý se potřebuje nějakým způsobem přepravovat do práce, za rodinou nebo třeba vyjet na výlet či dovolenou,“ říká Filip Kučera z Auto ESA.
„Ne všichni si mohou dovolit koupit nový vůz a hledají levnější alternativu. Bohužel i ceny ojetin za poslední rok stouply o více než 15 % a tím klesla jejich dostupnost. Právě pro tuto cílovou skupinu jsme se rozhodli zlevnit vozy v ceně od 120 000 Kč,“ doplňuje Kučera.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?