Navzdory obecnému růstu cen Auto ESA podle sdělení ČTK zlevní více než 1300 nejprodávanějších vozidel, a to o více než 40 milionů korun.
Na každém kroku na nás vyskakují katastrofická varování. Letos na podzim prý ceny zaútočí na nejzazší hranice naší představivosti a změní náš život k nepoznání.
Auto ESA nic takového neplánuje, a naopak se rozhodli některé vozy výrazně zlevnit, a to o minimálně 20 000 korun. Celkově je do prázdninového výprodeje zařazeno 1330 vozidel se souhrnnou slevou přesahující částku 40 milionů korun.
„Jsme si vědomi, že každý se potřebuje nějakým způsobem přepravovat do práce, za rodinou nebo třeba vyjet na výlet či dovolenou,“ říká Filip Kučera z Auto ESA.
„Ne všichni si mohou dovolit koupit nový vůz a hledají levnější alternativu. Bohužel i ceny ojetin za poslední rok stouply o více než 15 % a tím klesla jejich dostupnost. Právě pro tuto cílovou skupinu jsme se rozhodli zlevnit vozy v ceně od 120 000 Kč,“ doplňuje Kučera.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.