Navzdory obecnému růstu cen Auto ESA podle sdělení ČTK zlevní více než 1300 nejprodávanějších vozidel, a to o více než 40 milionů korun.
Na každém kroku na nás vyskakují katastrofická varování. Letos na podzim prý ceny zaútočí na nejzazší hranice naší představivosti a změní náš život k nepoznání.
Auto ESA nic takového neplánuje, a naopak se rozhodli některé vozy výrazně zlevnit, a to o minimálně 20 000 korun. Celkově je do prázdninového výprodeje zařazeno 1330 vozidel se souhrnnou slevou přesahující částku 40 milionů korun.
„Jsme si vědomi, že každý se potřebuje nějakým způsobem přepravovat do práce, za rodinou nebo třeba vyjet na výlet či dovolenou,“ říká Filip Kučera z Auto ESA.
„Ne všichni si mohou dovolit koupit nový vůz a hledají levnější alternativu. Bohužel i ceny ojetin za poslední rok stouply o více než 15 % a tím klesla jejich dostupnost. Právě pro tuto cílovou skupinu jsme se rozhodli zlevnit vozy v ceně od 120 000 Kč,“ doplňuje Kučera.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?