Nová Dacia Logan, 100 koní výkonu, 528 litrů pro zavazadla a cena pod 300 tisíc Kč

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 14. května 2021, 11:48 Google+

Nová Dacia Logan, emblematický model, je historicky rodinným sedanem značky. V r. 2005 vnesl revoluci na automobilový trh a demokratizoval pojem „nový vůz“. O 16 let později vám představujeme novou generaci, stále věrnou svým původním hodnotám, která nabízí zvýšený komfort a rekordní prostornost.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Dacia

Dacia | foto: Renault ČR

Sdílejte článek

DESIGN EXTERIÉRU

Zcela nový design Nového Loganu je plynulejší díky větší celkové délce o 3,6 cm, delšímu rozvoru kol a většímu vyvážení zadní části. Silueta je štíhlejší díky více skloněnému čelnímu sklu a o 1 cm nižší střeše.Vzad ubíhající střecha s anténou u zadního okraje a mírné zmenšení velikosti bočních skel přispívají k dynamičnosti celkové siluety. Světelný podpis ve tvaru Y, atraktivní disky a dokonalejší design některých prvků, například dveřních klik, se objevují i u Nového Sandera.

img-responsive

Dacia Logan | foto: Renault ČR

RODINNÝ INTERIÉR

Nový Loganje rodinný vůz, který pečuje o svou posádku. Prostor pro kolena cestujících vzadu se zvětšil o 42 mm a je jedním z nejlepších na trhu. Sklopný stolek za novými předními sedadly s lze dle libosti rozložit. Má nastavitelnou délku o 70 mm a přizpůsobí se tak potřebám kohokoli.

ZAVAZADLOVÝ PROSTOR

Zavazadlový prostor Nového Loganu je jedním z největších na trhu (segment sedanů B) s objemem 528dm3(VDA) větší o 18 dm3. Pro srovnání:jeho objem je o 200 litrů větší než u Nového Sandera. Pro usnadnění manipulace byla nákladová hrana snížena o 19 milimetrů.Nový Logan je na všech úrovních výbavy sériově vybaven centrálním zamykáním, dálkovým odemykáním a otvíráním dveří zavazadlového prostoru pomocí tlačítka na klíči nebo na handsfree kartě. Zavazadlový prostor se zavírá manuálně.

VÍCE KOMFORTU

Kvalitnější čalounění sedadel, design a tvar nových předních sedadel nabízejí více pohodlí a lepší oporu zejména s opěrkami hlavy, nastavitelnými na výšku. Aby řidič mohl zaujmout lepší polohu pro řízení, může nyní nastavovat sedadlo na výšku (+/-35 mm) a volant na výšku (+/-2.1°) i podélně (+/-25 mm), a na přání může zvolit středovou loketní opěru. Řadicí páka byla zkrácena. Řízení má variabilní 100% elektrický posilovač pro zvýšení komfortu, zejména pro manévrování ve stísněném prostoru a při parkování (o 36 % menší úsilí oproti předchozímu Sanderu)

img-responsive

Dacia Logan | foto: Renault ČR

DVOUPALIVOVÝ POHON DACIA LPG

Dacia je jediný výrobce, který nabízí dvoupalivový pohon na benzín a LPG u celé řady osobních vozů. Tovární výroba této technologie, ověřené na motoru TCe 100 LPG, je zárukou bezpečnosti a spolehlivosti. Doba záruky z výroby, intervaly a ceny údržby a objem zavazadlového prostoru jsou stejné jako u benzínové verze (nádrž LPG je uložena v místě pro náhradní kolo). Při jízdě na LPG produkuje Nový Logan TCe 100 LPG v průměru o 11 % emisí CO2méně (ve srovnání s ekvivalentním benzínovým pohonem). Navíc nabízí dojezd více než 1 300 km díky dvěma nádržím: 40litrové na LPG, čili o 8 litrů více než předchozí generace, a 50litrové na benzín.

U Dacie spojuje LPG jednoduché použití, příjemné řízení, vyšší výkon, snížení emisí CO2a velký dojezd.

V některých zemích je dvoupalivový pohon benzín/LPG předmětem pobídkových opatření nebo daňových úlev, například nízká kupní cena paliva u pumpy, zrušení ekologických poplatků či provoz bez omezení

img-responsive

Dacia Logan | foto: Renault ČR

ROZMĚRY

Délka: 4 396 mm

Šířka: 1 848 mm (2007 mm včetně zpětných zrcátek)

Výška: 1 501 mm

Světlá výška podvozku(nezatížený vůz): 161mm

Objem zavazadlového prostoru: 628 l / 528 dm3 (VDA)

CENÍK

VÝBAVA     MOTOR              CENA   

Essential    TCe 100 LPG      274 900 Kč

Comfort      TCe 100 LPG      301 900 Kč

Vytisknout

Diskuze: Nová Dacia Logan, 100 koní výkonu, 528 litrů pro zavazadla a cena pod 300 tisíc Kč

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

reklama

Doporučujeme

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Škoda Enyaq iV jde údajně na dračku...

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud