Volkswagen ID.3 v Česku už za méně než 900 tisíc. Má to však své ale...

Volkswagen ID.3 v Česku už za méně než 900 tisíc
Volkswagen ID.3 v Česku už za méně než 900 tisíc, foto: Volkswagen
AutoRoad.cz 23. února 2021 21:25
Sdílej:

Volkswagen rozšiřuje portfolio modelové řady ID.3 na českém trhu. Nové varianty City a Style o výkonu 110 kW nabízejí na jedno nabití dojezd cca 350 km. Verze City stojí méně než 900 000 Kč, je ale s nejmenší sadou akumulátorů (45 kWh). Naopak pětimístná verze Tour 5 bude mít největší akumulátorovou baterii (77 kWh).

Volkswagen důsledně pokračuje ve své elektrické ofenzivě a rozšiřuje nabídku modelů ID.3 pro české zákazníky. Novinkou v zákaznickém konfigurátoru jsou varianty City a Style, které jako první používají nejmenší akumulátorovou baterii o kapacitě 45 kWh. Volkswagen ID.3 v obou případech disponuje výkonem 110 kW a dojezdem přibližně 350 km podle metodiky WLTP. Cenově se elektromobil ID.3 City dostal pod hranici 900 000 Kč.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

„Volkswagen ID.3 je koncipován jako univerzální elektromobil, který vychází vstříc nejrůznějším požadavkům rozmanitých skupin zákazníků, a proto nyní rozšiřujeme portfolio modelové řady ID.3 o další nové varianty,“ říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Aktuálními novinkami v zákaznickém konfigurátoru jsou varianty City a Style s nejmenší sadou akumulátorů a cenami, které začínají pod hranicí 900 000 Kč. Nabídku elektromobilů ID.3 jsme rozšířili také o pětimístnou variantu Tour 5* s největší akumulátorovou baterií. A v neposlední řadě jsme na přání zákazníků optimalizovali výbavu některých již prodávaných variant.“

Volkswagen ID.3 mohou čeští zákazníci objednávat za cenu nižší než 900 000 Kč. Pod touto hranici totiž začíná nabídka nové varianty City, která je stejně jako rovněž nová verze Style k dispozici s elektromotorem o výkonu 110 kW ve spojení s nejmenší sadou akumulátorů montovanou do modelové řady ID.3. Její využitelná kapacita 45 kWh postačí v jízdním cyklu WLTP k překonání vzdálenosti 350 km na jedno nabití.

Varianty City a Style se liší především rozsahem výbavy. City se dodává s pakety Infotainment a Comfort, zatímco zákazníci, kteří se rozhodnou pro Style, získají bohatší výbavu s pakety Interior Style, Design, Infotainment, Comfort Plus a Assistance.

Další novinkou je Volkswagen ID.3 Tour 5*. Číslice „5“ v označení nového modelu prozrazuje počet homologovaných sedadel v mimořádně prostorném interiéru, pod jehož podlahou je uložena největší akumulátorová baterie pro model ID.3 – s využitelnou kapacitou 77 kWh pro bezstarostné cestování i na delší vzdálenosti.

Verze Tour 5* zahrnuje stejné pakety jako Style, ale balíček Assistance má ve verzi Plus s větším počtem vyspělých asistenčních systémů. Čtyřmístný ID.3 Tour, jehož výbava obsahuje navíc paket Infotainment Plus s Head-up displejem s rozšířenou realitou a dodatečnými reproduktory, zůstává i nadále v nabídce.

Poslední změnou v zákaznickém konfigurátoru modelové řady ID.3 je rozšíření sériové výbavy variant Business, Family a Tech o výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce vpředu.

*Verze ID.3 Tour 5 bude přidána do konfigurátoru v blízké době. U autorizovaných prodejců Volkswagen však lze tento model objednávat již nyní.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?

Novinky
Audi A6 Avant (2025)

Nové Audi A6 Avant odhaleno. Skvělá aerodynamika, má diesel i šestiválec a nejmodernější technologie

Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.