Volkswagen rozšiřuje portfolio modelové řady ID.3 na českém trhu. Nové varianty City a Style o výkonu 110 kW nabízejí na jedno nabití dojezd cca 350 km. Verze City stojí méně než 900 000 Kč, je ale s nejmenší sadou akumulátorů (45 kWh). Naopak pětimístná verze Tour 5 bude mít největší akumulátorovou baterii (77 kWh).
Volkswagen důsledně pokračuje ve své elektrické ofenzivě a rozšiřuje nabídku modelů ID.3 pro české zákazníky. Novinkou v zákaznickém konfigurátoru jsou varianty City a Style, které jako první používají nejmenší akumulátorovou baterii o kapacitě 45 kWh. Volkswagen ID.3 v obou případech disponuje výkonem 110 kW a dojezdem přibližně 350 km podle metodiky WLTP. Cenově se elektromobil ID.3 City dostal pod hranici 900 000 Kč.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
„Volkswagen ID.3 je koncipován jako univerzální elektromobil, který vychází vstříc nejrůznějším požadavkům rozmanitých skupin zákazníků, a proto nyní rozšiřujeme portfolio modelové řady ID.3 o další nové varianty,“ říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Aktuálními novinkami v zákaznickém konfigurátoru jsou varianty City a Style s nejmenší sadou akumulátorů a cenami, které začínají pod hranicí 900 000 Kč. Nabídku elektromobilů ID.3 jsme rozšířili také o pětimístnou variantu Tour 5* s největší akumulátorovou baterií. A v neposlední řadě jsme na přání zákazníků optimalizovali výbavu některých již prodávaných variant.“
Volkswagen ID.3 mohou čeští zákazníci objednávat za cenu nižší než 900 000 Kč. Pod touto hranici totiž začíná nabídka nové varianty City, která je stejně jako rovněž nová verze Style k dispozici s elektromotorem o výkonu 110 kW ve spojení s nejmenší sadou akumulátorů montovanou do modelové řady ID.3. Její využitelná kapacita 45 kWh postačí v jízdním cyklu WLTP k překonání vzdálenosti 350 km na jedno nabití.
Varianty City a Style se liší především rozsahem výbavy. City se dodává s pakety Infotainment a Comfort, zatímco zákazníci, kteří se rozhodnou pro Style, získají bohatší výbavu s pakety Interior Style, Design, Infotainment, Comfort Plus a Assistance.
Další novinkou je Volkswagen ID.3 Tour 5*. Číslice „5“ v označení nového modelu prozrazuje počet homologovaných sedadel v mimořádně prostorném interiéru, pod jehož podlahou je uložena největší akumulátorová baterie pro model ID.3 – s využitelnou kapacitou 77 kWh pro bezstarostné cestování i na delší vzdálenosti.
Verze Tour 5* zahrnuje stejné pakety jako Style, ale balíček Assistance má ve verzi Plus s větším počtem vyspělých asistenčních systémů. Čtyřmístný ID.3 Tour, jehož výbava obsahuje navíc paket Infotainment Plus s Head-up displejem s rozšířenou realitou a dodatečnými reproduktory, zůstává i nadále v nabídce.
Poslední změnou v zákaznickém konfigurátoru modelové řady ID.3 je rozšíření sériové výbavy variant Business, Family a Tech o výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce vpředu.
*Verze ID.3 Tour 5 bude přidána do konfigurátoru v blízké době. U autorizovaných prodejců Volkswagen však lze tento model objednávat již nyní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.