Český pilot Roman Staněk skončil druhý v hlavním závodě šampionátu formule 3 v belgickém Spa-Francorchamps a posunul se na pátou příčku v průběžném pořadí šampionátu, ze které se ziskem 96 bodů ztrácí pouze 10 bodů na vedoucího Isacka Hadjara z Francie. Pro své první letošní vítězství si dojel Staňkův týmový kolega Barbadosan Zane Maloney a na stupních vítězů je doplnil Brit Oliver Bearman z týmu PREMA.
Hlavní závod ve Spa, který začínal krátce před 9. hodinou ranní, zvládl Staněk na výbornou. Po startu z pátého místa vydělal na problémech Francesca Pizziho, následně dokázal předjet Olivera Goetheho a 5 kol před koncem závodu se dostal na druhou pozici před vítěze páteční kvalifikace Caie Colleta.
Staňkův týmový kolega Zane Maloney měl ale v tu dobu již pohodlný 1,5vteřinový náskok ve vedení závodu, který se českému pilotovi i přesto, že byl v posledních kolech rychlejší, nepodařilo stáhnout a cílem projel sekundu za vítězem. Rodák z Valašského Meziříčí tak navázal na druhé místo ze včerejšího sprintu a zakončil tak svůj prozatímně nejúspěšnější víkend ve Formuli 3.
Velmi zajímavá je situace v čele průběžného pořadí, kde prvních 5 pilotů nyní dělí 2 kola před koncem sezóny pouze 10 bodů. Už za týden pokračuje šampionát Formule 3 nizozemském Zandvoortu a vyvrcholí za dva týdny v italské Monze.
Průběžné pořadí šampionátu Formule 31 Isack Hadjar 1062 Oliver Bearman 1053 Victor Martins 104 4 Arthur Leclerc 101 5 Roman Staněk 96 6 Jak Crawford 80 7 Zane Maloney 74 8 Alexander Smolyar 73
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.