DISKUZE K ČLÁNKU

O čem majitelé luxusních aut nemluví: Jak drahý je běžný provoz Ferrari?

Ferrari není levné auto. A ani život s ním nemůže být za babku. Zjistili jsme pro vás, kolik může stát skoro sedm let za volantem italské automobilové ikony.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Karel Š.

    Karel Š.

    94.74.199.XXX
    Na ten článek jen reakce jednou větou.Když s máš na opičku musíš mít i na banány 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Roman S.

    Roman S.

    178.77.247.XXX
    Na jednu stranu teda pěknej krám. Na stranu druhou, započítávat do servisních nákladů i nehody a pneumatiky, je mimo už jen proto, že taková věc je otázkou přístupu každého majitele. A třikrát za šest let měnit chladič nebo kontrolky? To je nad mé chápaní. U takovýchto vozidel se také zapomíná na jednu zásadní věc. Je sice pěkné, že víme, kolik sporťák najezdil. Nás by mělo ale stejným způsobem zajímat, kolik toho ten sporťák nahučel za studena na neutrál před diváky! Když vidím, jak to většina dokáže na místě věčně tůrovat, 30x za hodinu nastartuje ledovej motor a 5x ho nakouří do červenejch a chcípne, tak může mít sebemíň nalítáno a bejt nejnaleštěnější pod sluncem, ale motor a jiné věci jsou zralé do kopřiv, a případná porucha tak na sebe nenechá dlouho čekat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Je vidět, že jsou Ferrari vergly, tolik poruch neměla ani hodně nepovedená stodvacítka...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Karel22

    Karel22

    185.99.65.XXX
    Takže někdo si koupí auťák za skoro 5 mega a už při najetí 21 819km začne solit love a pak už stačí, aby jen vyjel z garáže a platí a platí?
    Viz : V dubnu (stav tachometru: 18 998 mil) přibylo do seznamu výdajů za opravy 57000....O pár dní a mil později (stav: 19 002 mil) začala svítit kontrolka motoru a za 5500 Kč muselo být vyměněno čidlo.
    Tak buďto si koupil ojetinu s najetými aspoň 300000km, nebo ten článek tady je celý smyšlený a je to novinářskě kachna, aby bylo o čem psát! 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Ilustrační fotografie

Zamrzlé či zaseknuté zámky u auta? Nové řešení

Ilustrační foto

Nejdelší dálnice světa? Mají tisíce kilometrů a stejně jsou většinou v lepším stavu než D1

Historie modelů Lamborghini

Znáte historii Lamborghini? Naučíme vás ji během pěti minut

CXperience je návratem Citroënu k extravagantním limuzínám.

Citroen oznámil plány na nový reprezentativní sedan. Nahradí modely C5 i C6

Lancia 037 Stradale

Raritní Lancia sráží sběratele do kolen. 1 z 207 homologačních speciálů je v dokonalém stavu

Ferrari

Jak přišlo Ferrari vůbec ke svému znaku?

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama