Komerční sdělení
Steve Jobs, jeden z největších vizionářů posledních desetiletí a zakladatel společnosti Apple, vypustil před lety do světa reklamu na výrobky s logem nakousnutého jablka, jejímž heslem bylo "Think Different" - tedy Myslete jinak. A nejspíš právě díky tomuto heslu se rozhodl pro koupi BMW Z8, které bylo jiné než většina automobilů, které jste tehdy na trhu nalezli.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky