DISKUZE K ČLÁNKU

Vylepšená nafta či benzín? Která paliva jsou však opravdu prémiová?

Benzín i nafta na čerpacích stanicích musí splňovat příslušnou technickou normu kvality. Čerpací stanice ale mnohdy prodávají paliva nadstandardně vylepšená různými aditivy. Renomované sítě čerpacích stanic nabízejí kromě prémiových paliv i vylepšenou základní nabídku. Srovnávat konkurenční produkty však může být ošidné, protože žádný standard pro prémiové palivo neexistuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Viktor C. (Hlasovali 5 lidé) 27.07.2017 12:36
Reklama na Shell??? U Shell jsem natankoval asi… »
» FUgas (Hlasovali 4 lidé) 27.07.2017 13:40
Ta samá zkušenost jako p. Victor - u společnosti… »
» Martin K. (Hlasovali 3 lidé) 27.07.2017 13:12
Takže článek úplně o hovnu... Jsem čekal nějaký… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka Černý

    Jirka Černý

    89.235.49.XXX
    No mé zkušenosti asi takto: stará Avie když před lety natankovala u škeble byla o kvalt lepší v kopci a to jednoznačně, dnes nemůžu posoudit kam se kvalita posunula ale když do nové Avie na které nepoznám kde jsem tankoval (ONO atd. nepovažuju za něco kde se tankuje palivo) natankuju za 3000 a cestou na záchod mne zastaví jakýsi turniket kde mám platit či co dál to nezkoumám a tankuju jinde kde mne s prominutím nechaj bez komplikací vychcat, vím že to nesouvisí s kvalitou ale toť pohled zákazníka který rozhoduje o tom kde utratí 20 000 měsíčně.
    Rodinný tahoun 1.9 sdi podle techničáku může jezdit na čistě bio ale dostává buď Vervu nebo tu uplně bez bio protože si nemůžu dovolit aby auto kleklo kuli tomu že jsem ušetřil pár kaček, zda je to znát? No na staré Feldě mi přišlo že Verva míň klepe a líp startuje ostatní parametry posuzu podle toho že investice do motoru mimo olej řemeny atd. jsou 0.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • raddous

    raddous

    46.252.224.XXX
    Shell mi odrovnal všechny čtyři vstřiky na Bmw. Palivo jsem bral pouze u třech čerpacích stanic a bohužel jedna z nich byla Shell, zbylé dvě byly Benzina a OMW. Repas vstřiků a otázka zněla co zapříčinilo ko všech vstřiků, bohužel jste natankoval palivo s přídavkem vody znělo po repasu.. No nic nebudu tankovat přímo do nádrže ale do průhledného kanistru a to přeliji do 4l sklenic a budu to testovat v které z těch tří čerpacích stanic mě zradila, a jak už jsem to v začátku načal byla to Shell, od té doby tankuji pouze Benzna Verva kterou mám 100% vyzkoušenou pouze u dvou čerpacích stanic kde tankuji, a zatím vše ok když neberu Vervu tak normal naftu ze stejné čs. ale dávám Vif.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Martin K.

    Martin K.

    37.48.47.XXX
    Takže článek úplně o hovnu... Jsem čekal nějaký rozbor mezi v-power a třeba verva100 atd a hovno samé kecy

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • lvy

    lvy

    109.81.209.XXX
    Ano, je to reklama na společnost uvedenou v textu. Ty ceny paliv nejsou až tak špatné, pro firemní klientelu asi dobré, protože lidem těžko nařídíte, kde a za kolik mají tankovat, je jim to jedno a takhle se dá dost ušetřit.

    Na druhou stranu vlastní zkušenost z provozu posledního vozidla na naftu je ta, že jsem 14 let tankoval u levných stanic a při nájezdu 320tkm byl při prodeji motor v naprostém pořádku. Navíc přebírající z autosalonu byl doslova překvapen tím jak je motor tichý a jak hezky jede. Podotýkám byl jsem první majitel, motor nebyl čipován, oleje se měnil co dva roky čili přibližně 45tkm.

    Tím chci říct, že na ty aditiva a kecy o nich moc nedám, na druhou stranu nafta za 27Kč/Shell mě přijde jako dobrá cena.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • Jiří N.

      Jiří N.

      77.236.195.XXX
      Olej po 45tkm? 16 18 01 11

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
      • lvy

        lvy

        109.81.209.XXX
        Ano, máte s tím snad problém? Je otázka jak vůz provozujete. Divit se aniž znáte podrobnosti je přinejmenším divné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Prodloužený servisní interval u TDI 50 000 km jsem měl na Octavii I, na dvojce a trojce už byl zkrácený na 30 000 km. Nevím, jestli bylo vhodné najíždět za dva roky 45 000 km, u mě to bylo cca 60 000 km za rok a převážně delší trasy. Ona i ta doba dává oleji, co se týká oxidace, docela kouř...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Nahlásit
          • lvy

            lvy

            109.81.209.XXX
            Ano, taktéž jsem měl převážně dlouhé trasy a navíc to byl můj vůz a podle toho jsem se k němu choval.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Nahlásit
            • Tomáš Z.

              Tomáš Z.

              80.251.242.XXX
              No jestli jste mu měnil olej po 45 tisících, nedá se o nějaké lásce nebo vztahu k autu mluvit. Už i malé dítě ví, že dlouhé intervaly v kombinaci s využitím olejů se sníženou viskozitou je pomalý zabiják motorů. I vůl ví že olej se má měnit po max. 15 tisících nebo po jednom roce. Až tohle splníte můžete napsat něco ve smyslu jak jste se o auto vzorně staral.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Nahlásit
              • lvy

                lvy

                62.129.60.XXX
                Vzhledem ke stavu auta a motoru je zcela evidentní, že nemáte pravdu. Nicméně myslete si co chcete, já raději dám autu špičkový olej ve verzi, která do něj patří než bych tam dával sníženou viskozitu, která tam nepatří. A ještě něco, myslím si, že spotřeba oleje 1l/45000km při nájezdu 300000km hovoří sama za vše.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Nahlásit
  • Viktor C.

    Viktor C.

    37.188.244.XXX
    Reklama na Shell???
    U Shell jsem natankoval asi před 2 týdny jejich prémiový V-Power Diesel, při studených startech auto neuvěřitelně kouřilo. Při sešlápnutí plynu taky. Mám TDI-PD takže motor, který je dost citlivý na kvalitu nafty... Nádrž jsem dojel a natankoval u OMW od té doby vše v pohodě. Nevím jak jiné benzínky, ale Shell určitě nedoporučuji.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • FUgas

      FUgas

      90.177.24.XXX
      Ta samá zkušenost jako p. Victor - u společnosti Shell již nenatankuji. 02 02 02

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
    • JJ

      JJ

      46.254.70.XXX
      Presne tak. Plati pro benzin i naftu. Shell v CR netankovat. Sice uz jsem ze stejneho duvodu par let u Shell netankoval, ale dle reakci vyse se stale nic nezmenilo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Shell byli vždycky podvodníci, těch deset miliard dolarů pokuty to jen dalo veřejnosti ve známost. U nás je problém v tom, že Shell u nás jede pumpy jako frančízy, proto nájemci honí prachy za každou cenu. Než s touto hovadinou přišli, měl Shell u nás nejlepší paliva, i když na naftu Total neměl ani on. Byla doba skutečných V-powerů, na v-Power 95 mi škodule úplně jinak jezdila. Jenže pak se to zvrtlo a když se přišlo na to, že V-Power Diesel je jen o dvě koruny dražší obyčejná, dokonce ani neaditivovaná nafta, tak najednou začalo být i u něj levně a zmohl se jen na nafty a N95... U Shellu jdu tak maximálně na záchod a někdy si koupím nějaké jídlo nebo pití, ale palivo ani omylem.
      V Německu klidně k Shellu jeďte, tam si nikdo nedovolí podvádět...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit

Aktuálně

Chevrolet Corvette LS5 454 z roku 1972 s nájezdem pouhých 1556 kilometrů

V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji do garáže. Důvod je bizarní

Vývoj Dacie Duster

OBRAZEM: Dokáže nová Dacia Duster navázat na úspěchy svého předchůdce?

Škoda Karoq

OBRAZEM: Úspěšné SUV Škoda Karoq?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Toyota Sora

Toyota přichází s revolucí v hromadné dopravě. Autobus Sora je prostorný, výkonný a ekologický

Mercedes-AMG G65 Final Edition

Mercedes se loučí s legendárním G-čkem. Poslední hold mu vzdá exkluzivní limitovanou edicí

V současné době zažívá závod Škoda Auto v Kvasinách největší modernizaci a rozšíření ve své historii.

Vstup na americký trh se odkládá. Škoda má od VW jiný úkol

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama