DISKUZE K ČLÁNKU

Český Favorit zaujal svět. Škoda, že se tak dobrá auta nevyrábí, píší novináři

Když se ve Velké Británii objevila Škoda Favorit, znamenalo to pro mladoboleslavskou automobilku skok kupředu. Ovšem že bude Favorit vychvalován i 25 let po uvedení na trh, to by čekal málokdo. Přesto se tak stalo v renomovaném listu Telegraph.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Max2 (Hlasovali 3 lidé) 23.05.2017 15:55
Ten vas renomovany platek Daily Telegraph je ako… »
» Jaroslav P. (Hlasovali 2 lidé) 23.05.2017 16:14
Asi - nelepší auto světa- cha. 09 »
» Kamil R. (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2017 16:27
Měl jsem Favorita a souhlasím s tím redaktorem.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • cho

    cho

    193.179.186.XXX
    Nemám ve zvyku přispívat do diskuzí, ale tohle už mi nedalo......články obdobného typu se objevují poslední dobou nějak často. Mám podezření, že někdo vykoupil všechny české krámy a teď jim uměle zvedá cenu. Nevím, jestli byl zhulený redaktor časopisu Telegraph, ale určitě byl zhulený autor článku, protože jak si jinak vysvětlit jeho závěr, že článek je vlastně vychvalováním tohoto zázraku automobilového průmyslu. No možná při srovnání českého a španělského šuntu....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Drako

    Drako

    80.188.34.XXX
    tak tohle kde vyhrabali, seat ibiza jakožto malé auto a 1,5 tuny ???:D:D
    Měl jsem Ibizu I a ta měla v techničáku 845kg !!! I tady to píšou
    [odkaz na stránku]

    to je o celých 5kg víc než má favorit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Michal Z.

    Michal Z.

    90.181.51.XXX
    Proti gustu žádný diskutát. Vlastnil jsem několik aut tohoto typu a to od nejstaršího provedení až po to poslední a všechny zapalovač měly. Že by se svého času do V. Británie tato vozidla vyvážela bez zapalovačů a tedy i bez zásuvek ? To bych se velmi divil. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Martian D.

    Martian D.

    82.117.159.XXX
    Nezapomínejte na to že ten pravděpodobně zhulený redaktor měl z favorita orgasmus v době uvedení na trh,ale i tak je to jeden z nejhorších krámů "hrkačů" a rakví na kolech v jakých jsem mohl jet (a v tomto případě i trpět,naštěstí jen občas jako služebním),vždyť i předchozí škodárny byly lepší co do komfortu odpružení a hlavně i spotřeby 20

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Kamil R.

    Kamil R.

    176.74.128.XXX
    Měl jsem Favorita a souhlasím s tím redaktorem. Ještě bych dodal, že jsem vždycky dojel, protože tam nebylo nacpaný tony elektroniky a člověk si většinu oprav zvladl sám. Dneska musí s každou prkotinou do servisu. Pro mně to bylo skvělý auto. 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Jaroslav P.

    Jaroslav P.

    185.185.129.XXX
    Asi - nelepší auto světa- cha. 09

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Max2

    Max2

    81.129.60.XXX
    Ten vas renomovany platek Daily Telegraph je ako ceskej Blesk.
    A Favorit byl a je kram
    Placena reklama (!) 02

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Názorný test pneumatik ukázal, o kolik dokáží zlepšit čas během jednoho kola

Kdo ukázal světu pneumatiku? Žádný automobilový průmysl, ale obyčejný veterinář

Chevrolet Corvette LS5 454 z roku 1972 s nájezdem pouhých 1556 kilometrů

V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji do garáže. Důvod je bizarní

Vývoj Dacie Duster

OBRAZEM: Dokáže nová Dacia Duster navázat na úspěchy svého předchůdce?

Škoda Karoq

OBRAZEM: Úspěšné SUV Škoda Karoq?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Toyota Sora

Toyota přichází s revolucí v hromadné dopravě. Autobus Sora je prostorný, výkonný a ekologický

Mercedes-AMG G65 Final Edition

Mercedes se loučí s legendárním G-čkem. Poslední hold mu vzdá exkluzivní limitovanou edicí

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama