..www.skoda-auto.com rekordních 44.380 zájemců. Po dobu 14ti denní internetové kampaně si ji prohlédlo 308.427 návštěvníků.
Ve stejný okamžik (2.3.2004 v 9.00 hod.), kdy byla na autosalonu v Ženevě poprvé představena novinářům a odborníkům nová Octavia, byla spuštěna také internetová prezentace tohoto modelu. Během prvního dne autosalonu v Ženevě navštívilo stránky 44.380 uživatelů. Oproti průměrné návštěvnosti od začátku letošního roku se jednalo o 14ti násobný nárůst. Po dobu ženevského autosalónu shlédlo mezinárodní webovou prezentaci 308.427 zájemců. Běžný měsíční průměr je přitom 95.257 návštěvníků.
Internet Team za podpory našich importérů vytvořil prezentaci současně ve 23 jazykových mutacích. Jednou ze zajímavostí webové prezentace je jedinečné 360° panorama interiéru s možností přiblížení detailů. Možnost posadit se do Octavie měli tedy nejenom návštěvníci autosalonu, ale také weboví příznivci. Celá prezentace se snaží zákazníkům přiblížit zajímavým poutavým způsobem hlavní přednosti vozu.
Další verze webu bude spuštěna k datu zahájení prodeje nové Octavie v ČR; své stránky bude mít i verze Combi, která se představí na podzimním autosalonu v Paříži.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Rekordní návštěvnost zásluhou nové Octavie
V první den autosalonu v Ženevě navštívilo mezinárodní internetovou prezentaci Škoda Auto..
Další zprávy
-
Robert Fico už není v ohrožení života, oznámili lékaři!
-
Zdena Studenková má 70: Slavná slovenská herečka slaví kulatiny!
-
Jaromír Soukup mizí z Barrandova: Hlavní důvod konce odhalen!
-
Jiřina Bohdalová dnes ovládne obrazovku: Nový film s legendou!
-
Tornádo na Ústecku potvrzeno! Video dokazuje, že se pohybovalo i přes Labe
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?