Za volant usedne osobně Rhys Millen, dobře známý ze závodů v driftu a také proslavený svými kaskadérskými kousky. Loni dokázal za volantem Hyundaie Genesis Coupé stanovit na Pikes Peaku rekord pro třídu s jednou poháněnou nápravou. Letos útočí na absolutní rekord na stejné trati, ten zatím drží časem 10.01,41 Japonec Tajima.
Speciál RMR je postaven ve stylu vytrvalostních speciálů třídy LeMans, pro tzv. neomezenou třídu. Aerodynamická karbonová karoserie ukrývá špičkovou vrchařskou techniku. O pohon tohoto žihadla se stará před zadní nápravou uložená přeplňovaná jednotka Hyundai Lambda V6 o objemu 4,1 litru a maximálním výkonu 675 koní.
Poháněna jsou všechna kola přes poloautomatickou převodovku Weismann a dva diferenciály Quaife. PM580 váží pouhých 840 kg. Speciál obouvá pneumatiky Toyo 275/40 R17. Za elektrony HRE se ukrývají karbonové brzdy od Bremba.
RMR Hyundai Genesis PM580 - pro dobití Pikes Peaku
Korejská automobilka Hyundai si dala za cíl vytvořit rekord na legendárním závodu do vrchu Pikes Peak. Vozidlo staví společnost RMR, patřící Rhysu Millenovi.
Další zprávy
-
Češi na domácím MS v hokeji vybojovali zlato. Švýcarsko porazili 2:0
-
Céline Dion nezadržela slzy! Otevřeně promluvila o boji se svou nemocí
-
Švédové porazili Kanadu. Z MS v hokeji si domů odváží bronz
-
Švédové porazili Kanadu. Z MS v hokeji si domů odváží bronz
-
Velkou cenu Monaka vyhrál domácí Charlese Leclerc
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?