O novince jsme psali již před několika měsíci v tomto článku. Nyní se automobilka ukázala se svým výtvorem na okruhu.
V této chvíli se podařilo hmotnost srazit na 1100 kilo. To ale Mosleru nestačí a plánuje další opatření za účelem snížení i této hmotnosti.
Inženýři chtějí nasadit karbonové brzdy namísto těch současných, ocelových. Nové odpružení bude o něco lehčí, sedačky využijí maxima karbonu a ze stejného materiálu bude i nová spojka.
Cílem je srazit hmotnost o 60 a více kilo. Dočkáme se tak sporťáku s hmotností kolem tuny a výkonem 620 koní?
Jen tak mimochodem, všechny hmotnosti jsou uváděny s plnou nádrží a všemi kapalinami...
Mosler MT900 GTR XX na testovací dráze
Závoďák na silnice, Mosler MT900 GTR XX, se pustil do testování na okruhu. Výsledkem má být jeden z nejlepších supersportovních vozů celé planety. Nebude mít punc Ferrari či Lamboghni, zato řidič si užije mnohem více.
Další zprávy
-
Bouřlivé počasí udeří už odpoledne! Na co se máme připravit?
-
Robert Fico už není v ohrožení života, oznámili lékaři!
-
Zdena Studenková má 70: Slavná slovenská herečka slaví kulatiny!
-
Jaromír Soukup mizí z Barrandova: Hlavní důvod konce odhalen!
-
Jiřina Bohdalová dnes ovládne obrazovku: Nový film s legendou!
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?