Pininfarina se rozhodl nepředvádět pouze zajímavý design, pro svůj koncept vyvinul i zajímavá techncká řešení. Například...
Motory jsou podle Pininfariny stále moc velké, což ničí design. Proto umístil elektromotor do každého kola. Energii dodává motorům palivový článek. Ten je umístěn blízko u každého z kol.
Vodík do palivového článku vzniká přímo ve vozidle. To je totiž schopno přeměnit biopalivo na zmíněný plyn. Zásobárna biopaliva je ve středovém tunelu.
Výsledkem je opravdu nevšední stroj. Vzhledem k výkonu kolem 700 koní bych se nedostatku síly opravdu nebál.
Podle Pininfariny by se taková auta mohla začít objevovat kolem roku 2015. Zkrátka vizionář...
Pininfarina Sintesi - další kráska z Itálie
V Ženevě bude konceptů požehnaně. Italská studia přispějí tradičně velkým dílem a po včerejším představení studie od Giugiara je dnes na řadě Pininfarina. Jeho koncept se jmenuje Sintesi.
Další zprávy
-
Kouzelný David Copperfield? Několik žen tvrdí něco jiného, prý je obtěžoval!
-
Kouzelný David Copperfield? Několik žen tvrdí něco jiného, prý je obtěžoval!
-
Počasí na 14 dní: Meteorologové už vidí do příštího pracovního týdne
-
Anička Slováčková o boji s rakovinou: Nehraju si na hrdinku!
-
Fica čekají nejtěžší hodiny a dny, řekl Pellegrini po několika minutách s premiérem
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?