Úpravy Gumbal kára, část druhá

Gumbal kára BMW 318i

Gumbal kára BMW 318i | foto: Petr Boháč

V první části jsme se podívali na instalaci plechového krytu pod motor. Když jsem se dnes konečně dostal k Roadbooku Gumbalkanu, tak je tato úprava doporučována hned na prvním místě. Teď se podíváme na další lehké úpravy před sobotním závodem.

Multifunkční zahrádka

I přes mé námitky, že koupíme kabriolet, padla volba na kombíka. A to z jednoho prostého důvodu. Úplně netoužíme si ráno potykat s medvědem. Takže budeme spát uvnitř auta. Ale kam s věcmi? Jediná možnost je umístit na střechu zahrádku a úložný box. Zahrádku nám jako v rámci sponzoringu věnovala firma Top Karavany z Roudnice nad Labem, za což děkujeme. Jenže ona zahrádka, která je od firmy s obytňáky je původně z obytňáku. Takže je jaksi větší než naše malé BMW, avšak to vůbec nevadí, ba naopak. Díky tomu, že je znatelně širší než střecha, tak je vlastně multifunkční. Hned vysvětlím.

img-responsive

Gumbal kára BMW 318i | foto: Petr Boháč

- klasická zahrádka:

Dali jsme tam velkou rakev na všechny naše krámy.

- madla:

Jelikož zahrádka značně přečuhuje, její konce jsou vlastně taková pořádně bytelná madla. Znáte to, když zapadnete, tak vám někdo přijde na pomoc a chce vás vytlačit. Ale ono pořádně není za co se opřít. My to máte vymyšlené. Za 4 madla se můžou naši budoucí zachránci pořádně zapřít a auto dostat ze sebevětší šlamastiky.

-úchyty rezerv:

Jelikož místa ve voze není nazbyt a my povezeme raději tři rezervy než jednu, tak zadní madla poslouží jako uchycení dvou rezervních kol. Z každé strany jedno. Pro maximální bezpečnost silničního provozu je dodatečně příchutíme gumicuky.

img-responsive

Gumbal kára BMW 318i | foto: Petr Boháč

Wimbledon lift:

Původně se měla světlá výška upravit pomocí silonových kroužků umístěných mezi pružinou a horním uložením. Avšak z nedostatku času padla volba na tak zvaný Wimbledon lift. Vůz se nejprve zvedne na heveru, čímž se roztáhnou pružiny. Poté se do mezer v pružinách dají tenisáky, jenž nám laskavě darovala Podřipská tenisová škola, za což moc děkujeme, a následně se vůz pustí dolů. Nám to udělalo 2 cm světlé výšky a hlavně když si jumpneme, vůz by neměl tolik propružit a praštit břichem o zem. Na fotkách jsou vidět pokusy. Ještě si s tím trochu pohrajeme a hlavně příchytíme, aby nám všechny nevyskákaly pryč. A když vyskáčou, tak si alespoň budou moci rumunští toulaví psi s čím hrát.

img-responsive

Gumbal kára BMW 318i | foto: Petr Boháč

Tupláky:

Chtěli jsme zadní poháněnou nápravu opatřit dvojmontáží, avšak nenašli jsme dostatečně dlouhé šrouby. Škoda, možná přišít rok...

img-responsive

Gumbal kára BMW 318i | foto: Petr Boháč

Na závěr ještě poděkujeme sponzorům, kteří nám usnadnili naši plánovanou cestu na Balkán.

Firma Topkaravany Roudnice nad Labem: specialista na prodej, pronájem a servis karavanů.

Společnost Arriva: jedna z největších dopravních společností v Evropě

Podřipská tenisová škola

Společnost Normfest, s.r.o.:partner ve věci servisní a údr. chemií, nářadí, vybavení dílen a spotřebního materiálu

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu