DISKUZE K ČLÁNKU

TEST: Škoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4: Je skutečně tak dobrý, jak se povídá?

Model Kodiaq byl pro mladoboleslavskou automobilku velkým krokem do neznáma. Sedmimístné reprezentativní SUV však sklízí chválu ze všech směrů a objednávky se jen sypou. Je ale nový Kodiaq skutečně tak dobrý, jak se píše a říká?

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Jiří S. (Hlasoval 1 člověk) 18.07.2017 18:08
Auto se mi nelíbí . A nevím proč bylo zvoleno… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

eight

eight

37.48.58.XXX
Prosim vas a kde se da XC60 koupit v cenove relaci Kodiaqu (cca 900tis kc)????

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Vladimir Ž.

Vladimir Ž.

83.208.126.XXX
Mám jen připomínku jak můžete psát že parkování s velkým kodjakem je problém já jezdím s ještě větším autem a nemám problém parkovat a to tam nejsou žádné senzory ani parkovací asistent.Tak prosím nepište takovou blbost že by to byl velký problém parkovat bez senzoru

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Ivo D.

Ivo D.

77.92.213.XXX
Ve čtvrtek a pátek jsem měl možnost mít na dva dny v Rakousku nové Volvo XC 60, pokud se podíváte na jeho cenu, musím vám říci a je mi to líto, tak v této cenové relaci Kodiaq na Volvo nemá, jak volbou materiálu, tak jízdním komfortem a jízdní režimy jsou lépe nastavené i lépe se projevují. Podotýkám, že jsem měl v ruce před produkční kus. Motorově na čtyř-válec je Volvo jiná píseň. Pokud ještě sebou vezmete svou ženu a chcete ještě volit a dát šanci naší značce, tak Vám garantuji, že s podobnou cenovkou Kodiaq prohraje. protože jsem s naším zástupcem před měsícem najel přes 2000 km, tak Volvo bylo hodně vyspělejší. Ale pokud bych měl volit z "koncernových bratrů" Kodiaq vyhrál na celé čáře. Obě auta jsou výborná, ale Volvo vám k tomu dá nejen skvělé jízdní vlastnosti, luxusní kabinu, ale k tomu je zabalena automobilová "Nirvána". Pro zastánce "té", nebo "té" značky, každý ať si vyzkouší na vlastní "zkušenost" běžte se projet, vyzkoušejte ergonomii, podívejte se na detaily, zkuste různé jízdní režimy a jízdní vlastnosti, k tomu praktičnost a když budete nerozhodní, kamarád nebo kamarádka má taky svůj názor. Do detailu rozeberte a porovnávejte, protože výběr je nejlepší zážitek při koupě auta...Všem řidičům, krásný auta jakékoliv značky a potěšení z jízdy a vždy dojeďte do cíle.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Josef C.

Josef C.

83.208.55.XXX
Je bizarní , že v zemi ve které se toto auto montuje, na něj bude mít málokdo. No vlastně v koloniích to tak funguje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Jiří S.

Jiří S.

46.33.96.XXX
Auto se mi nelíbí . A nevím proč bylo zvoleno autem roku. Volit by měly obyčejí uživatelé. Bylo by to fér vuči spotřebytelum. Ale podle gusta není dešputát.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit

Aktuálně

Volkswagen speciály, Pikes Peak

Nejrychlejší čas v legendárním vrchařském závodě na horu Pikes Peak má zajet elektromobil

Volkswagen Amarok

Nově nabízený motor o výkonu 120 kW srazil cenu Amaroka na 860 tisíc. Nebude ale slabý?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Chevrolet Corvette LS5 454 z roku 1972 s nájezdem pouhých 1556 kilometrů

V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji v garáži. Důvod je těžké pochopit

Porsche Macan Turbo Performance Edition

Porsche představuje Macan Turbo Performance Edition. Tohle SUV má sil na rozdávání

Hummer

Americký drsňák se vrací do módy, zájem o Hummery je enormní

Názorný test pneumatik ukázal, o kolik dokáží zlepšit čas během jednoho kola

Kdo ukázal světu pneumatiku? Žádný automobilový průmysl, ale obyčejný veterinář

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama