DISKUZE K ČLÁNKU

TEST: Škoda Yeti Outdoor 1.4 TSI Laurin & Klement: Poslední sbohem

Kdo by neznal tuzemské SUV se jménem Yeti. Tenhle povedený český vůz je oblíbenou volbou chatařů, firem a také dobrodružnějších rodin. Jeho druhá generace však doslova klepe na dveře a my jsme se proto vůbec naposled podívali, jak vlastně jezdí aktuální provedení. A jelikož naftových provedení už bylo dost, tentokrát zde máme verzi s benzinovou jednotkou TSI o výkonu 150 koní. Vše pak podtrhovala nejvyšší výbava Laurin & Klement.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Martin Š.

Martin Š.

89.103.86.XXX
Vždyť podle vzhledu je barva pravděpodobně Bílá Candy, což není žádný metalický lak, ale obyčejná barva, nedávno spolu s Modrou Pacifik jediné zdarma bez příplatků. Bílá Moon stojí cca 14.000 a vypadá o poznání jinak

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Faust

Faust

89.176.174.XXX
Na podzim 2009 koupil Yeti 1,8 Active ++ TSI 4x4, loni ho prodal s nájezdem 43 tis km za cca 50% poř. ceny tj. 269 tis. (+ 12 tis bazar). Od loňska (září) mám Suzuki Vitara S 1,4 turbo 4x4 cca za stejnou cenu jakou jsem koupil Yeti (550 tis).- tato je však v naprosto plné palbě (auto klima, 7 palců displej, adapt tempo, 5 let záruka atd, atd.).Dnes už jezdím jako důchodce většinou sám, poměrně často táhám přívěs se dřevem na topení tak mě nevadí menší hmotnost (-190kg) ani kufr 380 m3. 1,8 orig. audi motor v Yeti nebyl špatný, měl však, jak se ukázalo skryté vady, které později odstranily, chtěl jsem jít do 1,8 132 KW, ale místo toho dali 1,4 takže jsem šel od toho. Vůbec nelituji. Na Vitaře mám 4500tis. a úsporu na spotřebě (beru jen Vervu)
odhaduji naprosto uměrnou nižšímu objemu palivové nádrže: Yeti 60 litrů Vitara 47.
Dynamika stejná (výkon 103 kW, toč. mom. 220 Nm). U testovaného modelu 1,4 při hmotnosti 1,9 tuny se můžete rozkrájet a se spotřebou budete někde na 6,5 l/km.
Můj Yeti vážil cca 1,5 t. A na státní silnici, kterou jezdím pravidelně chatu (125km)
jsem se nedostal pod 5,5 l/100km, a když jsem pak jezdil dalších 40-50km po Brně,
ukazoval počítařč 8 a více l/100km. Ekvivalent Vitari (také bez přívěsu): 4,5 l/100km
a po ježdění po Brně to neukáže víc jak 6 l/100 km. Problémy zatím žádný akorát jsem v zimě pozoroval start-stop systém - přestal fungovat - je totiž natolik inteligentní, že se vypíná, když je venku cca -15 až +2 a jede topení. Asi tak - a DSG bych vůbec nebral -a ten Haldex taky nic moc(do lesa)..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
gerg51

gerg51

94.113.200.XXX
Tato motorizace pro tento vůz není špatná, avšak jen pro předokolku. Jsou to perfektní motory, což můžu potvrďit jelikoř vlastním Oct s DSG, brácha těžký Seat Alhambra 1,4 s DSG a synovec Oct 1,4 manuál. Všichni máme úžasně nízkou spotřebu. Tvrdíme, že řidiči s těmito motory neumějí jezdit a hlavně testovací novináři. Samozřejmě že Oct je lehčí a aerodynamičtější než Yeti.Ja osobně čekám na nové Yeti s benzínem ( nová 1,5 evo). Nové Yeti bude obdoba Seatu Alteca, s kterým jsem se projel. Byl s litrovým motorem. Tento vůz je lehčí než Yeti. A pánové ono to i stím litrem jede

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit

Aktuálně

Škoda Karoq

Vyzkoušeli jsme novou Škodu Karoq. Tady jsou první dojmy z pravého českého SUV

Koncept elektrického závodního vozu, který připravuje Volkswagen pro závod Pikes Peak

Volkswagen odhalil své elektrické závodní monstrum! Jeho premiéra se uskuteční už v lednu

Eclipse Cross je nejnovějším SUV japonského Mitsubishi.

Mitsubishi odhalilo své velkolepé plány: Stamiliardové investice do vývoje a 11 nových modelů

Nový a plně elektrifikovaný Hummer H1 od rakouské společnosti Kreisel Electric představil dokonce sám Arnold Schwarzenegger

Nový Hummer má za sebou silniční premiéru, vypadá absolutně famózně

Nová Dacia Duster nabídne působivější exteriér a hodnotnější interiér - praktičnost a nízkou cenu si ovšem zachovává

Dacia je připravená přejít na výrobu elektromobilů, čeká jen na vhodné podmínky

Přístroj RobinOne si dává za cíl způsobit revoluci ve výměnách motorového oleje

Znáte nejčastější technické problémy automobilů?

Požár Tesly model S dal hasičům zabrat

Hasiči čelí na silnicích novým problémům, uhasit elektromobily není vůbec jednoduché

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama