Komerční sdělení
Hybrid sem, hybrid tam, všude, kam se podívám. Takhle nějak to vypadá při pohledech do katalogů čím dál většího počtu výrobců a takzvaného full hybrida už dnes ani zdaleka nenabízí jen Toyota a Lexus. Aby si japonští inženýři udrželi náskok před svými pronásledovateli, přicházejí jako první s další velkou věcí – hybridem do zásuvky.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky