DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Tostem o trhu s piloty a situaci Toro Rosso. Prozrazuje, kolik ztrácí jejich motor
Šéf Toro Rosso Franz Tost rozebírá pro oficiální stránky Formule 1 současnou situaci na trhu s piloty, prodloužení spolupráce s Daniilem Kvjatem či absenci pilotů z USA. Vysvětluje, co všechno obnáší výběr toho správného "jezdeckého balíku" a kolik ztrácí jejich pohonná jednotka Ferrari loňské specifikace na Mercedes.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s Tostem o trhu s piloty a situaci Toro Rosso. Prozrazuje, kolik ztrácí jejich motor
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
rock
21:59 25.10.2016 82.117.159.XXXTo je takový bezrozměrný číslo o ničem. To může být
- 60-70 k rozdíl staré vs současné Ferrari
- 60-70 k rozdíl staré Ferrari vs Renault/TAG Heuer v Red Bullu (protože jeho výkon zná Tost určitě nejpřesněji ze všech konkurentů)
- 60-70 k ztráta starého Ferrari na nejlepší (řekněme na Mercedes)
- 60-70 k ztráta starého Ferrari na kohokoliv dalšího (řekněme na Hondu)
- taky to může být ztráta 60-70 k oproti Tostově představě přijatelného výkonu (a ne ztráta na konkrétního soupeře)
To z té odpovědi prostě poznat nejde, tudíž je mi líto, ale bez dalšího kontextu je její informační hodnota nulová. -
-
-
GRAHAM
12:41 26.10.2016 77.236.218.XXXTo mne právě překvapuje, že nedokázali být lepší než dnes dva roky stará jednotka.Ale dá se tomu rozumět tak, že chtěli hlavně mít dobrý koncept a získat vědomosti co a jak se chová.Nakonec vyvíjet motor je problematické( v sezóně) a je jasné že už hodně dávno věděli, že se budou věnovat jednotce pro rok 2017, akorát se to neprezentovalo, protože by každému bylo jasné, že se na sezónu vykvajzli.Takže to chápu a i jsem si to lehce myslel.Je tedy dobré že rekuperace je dobrá, to se přiští rok šikne a teď jen udělat dobře spalovací motor a tuším že maj problém s těžištěm, proto ty rychlé zatáčky toliko nejdpu ne? I když tam bude hrát roli i přitlak, když má někdo o 80 koní více, přetlačí to mnohem větší přítlak, než si může dovolit Mclaren, tak snad to přiští rok zvládnou....i když imho Honda bude dobrá až ten další rok, ten čas ny vývoj nejde dohnat zcela lehce.Což se však s neomezeným vývojem motoru zlepší...mysl=im rychlost dohnání výkonové ztráty... Uvidíme.-
Petr
16:02 26.10.2016 78.157.167.XXXHonda se přes zimu zaměřila hlavně na ERS, to byla její obrovská bolest loni, když v polovině rovinek docházela "šťáva." Spalovací motor se přes zimu moc nezměnil (výkon vůbec). V sezóně se trochu zlepšil, ale žádné zázraky kvůli omezení žetony dělat nešly.
Problém vozu není ani tak s těžištěm (vyvážení i opotřebení pneu je dobré), ale s aerodynamikou, specifická věc.-
GRAHAM
17:59 26.10.2016 77.236.218.XXXTo máš na mysli to, že přizpůsobují aero nižšímu výkonu motoru? Přítlak není přeci zase takový problém udělat, ale byli pak pomalí, takže museli dělat kompromis, tedy něco "mezi". Někde jsem četl, že konkurence má menší, nebo lehčí motor a lze tímto docílit nižší těžiště a proto je Mclaren tímto handicapován.Těžiště motoru je hodně důležité, viz Renault kdysi.
Budou mit už to nové vstřikování u ICE, to bude důležité, tedy mimo jiné.-
Petr
23:17 26.10.2016 78.157.167.XXXPřesně tak. Nemůžou nasazovat věci, které mají nižší L/D koeficient - byť by to zvedlo přítlak a ostatní by neváhali. Nemůžou nasazovat "špinavou" aerodynamiku. McLaren by byl moc pomalý na rovinkách, všichni by si na nich smlsli. Těžiště motoru je důležité, ale to není ten problém, který Hondu trápí - tím je teď výkon spalovacího motoru.
-
-
-
-
-