DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Tostem o trhu s piloty a situaci Toro Rosso. Prozrazuje, kolik ztrácí jejich motor

Šéf Toro Rosso Franz Tost rozebírá pro oficiální stránky Formule 1 současnou situaci na trhu s piloty, prodloužení spolupráce s Daniilem Kvjatem či absenci pilotů z USA. Vysvětluje, co všechno obnáší výběr toho správného "jezdeckého balíku" a kolik ztrácí jejich pohonná jednotka Ferrari loňské specifikace na Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Tostem o trhu s piloty a situaci Toro Rosso. Prozrazuje, kolik ztrácí jejich motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 26.10.2016 23:17 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak pokud ten výkon říká dobře, tak Honda je na tom ještě o 10 jednotek hůře..... 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      82.117.159.XXX
      To je takový bezrozměrný číslo o ničem. To může být

      - 60-70 k rozdíl staré vs současné Ferrari
      - 60-70 k rozdíl staré Ferrari vs Renault/TAG Heuer v Red Bullu (protože jeho výkon zná Tost určitě nejpřesněji ze všech konkurentů)
      - 60-70 k ztráta starého Ferrari na nejlepší (řekněme na Mercedes)
      - 60-70 k ztráta starého Ferrari na kohokoliv dalšího (řekněme na Hondu)
      - taky to může být ztráta 60-70 k oproti Tostově představě přijatelného výkonu (a ne ztráta na konkrétního soupeře)

      To z té odpovědi prostě poznat nejde, tudíž je mi líto, ale bez dalšího kontextu je její informační hodnota nulová.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Tost tím myslel ztrátu loňské specifikace Ferrari (s kterou jezdí) na letošní Mercedes.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          82.117.159.XXX
          Ale to je docela málo. Lítaly tady v diskuzích různé odhady, ale většinou to byly větší cifry...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Honda je na tom o ještě více než 10 koní hůře. McLaren ale jezdí s hodně efektivním aerem (na úkor přítlaku) + je nejlepší v poli v rekuperaci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        To mne právě překvapuje, že nedokázali být lepší než dnes dva roky stará jednotka.Ale dá se tomu rozumět tak, že chtěli hlavně mít dobrý koncept a získat vědomosti co a jak se chová.Nakonec vyvíjet motor je problematické( v sezóně) a je jasné že už hodně dávno věděli, že se budou věnovat jednotce pro rok 2017, akorát se to neprezentovalo, protože by každému bylo jasné, že se na sezónu vykvajzli.Takže to chápu a i jsem si to lehce myslel.Je tedy dobré že rekuperace je dobrá, to se přiští rok šikne a teď jen udělat dobře spalovací motor a tuším že maj problém s těžištěm, proto ty rychlé zatáčky toliko nejdpu ne? I když tam bude hrát roli i přitlak, když má někdo o 80 koní více, přetlačí to mnohem větší přítlak, než si může dovolit Mclaren, tak snad to přiští rok zvládnou....i když imho Honda bude dobrá až ten další rok, ten čas ny vývoj nejde dohnat zcela lehce.Což se však s neomezeným vývojem motoru zlepší...mysl=im rychlost dohnání výkonové ztráty... Uvidíme.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          Honda se přes zimu zaměřila hlavně na ERS, to byla její obrovská bolest loni, když v polovině rovinek docházela "šťáva." Spalovací motor se přes zimu moc nezměnil (výkon vůbec). V sezóně se trochu zlepšil, ale žádné zázraky kvůli omezení žetony dělat nešly.

          Problém vozu není ani tak s těžištěm (vyvážení i opotřebení pneu je dobré), ale s aerodynamikou, specifická věc.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            To máš na mysli to, že přizpůsobují aero nižšímu výkonu motoru? Přítlak není přeci zase takový problém udělat, ale byli pak pomalí, takže museli dělat kompromis, tedy něco "mezi". Někde jsem četl, že konkurence má menší, nebo lehčí motor a lze tímto docílit nižší těžiště a proto je Mclaren tímto handicapován.Těžiště motoru je hodně důležité, viz Renault kdysi.
            Budou mit už to nové vstřikování u ICE, to bude důležité, tedy mimo jiné. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.167.XXX
              Přesně tak. Nemůžou nasazovat věci, které mají nižší L/D koeficient - byť by to zvedlo přítlak a ostatní by neváhali. Nemůžou nasazovat "špinavou" aerodynamiku. McLaren by byl moc pomalý na rovinkách, všichni by si na nich smlsli. Těžiště motoru je důležité, ale to není ten problém, který Hondu trápí - tím je teď výkon spalovacího motoru.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama