Opel Insignia kraluje střední třídě

Insignia

Insignia | foto: Opel Media

Zdá se, že nový Opel Insignia si titul Evropské auto roku skutečně zaslouží. Za první tři měsíce letošního roku se jich totiž v Evropě prodalo více než jakékoliv jiné konkurence v rámci střední třídy.

Na většině trhů odstartoval prodej počátkem ledna, takže teprve nyní jsou k dispozici kompletní údaje za ucelené čtvrtletí. Z nich jasně vyplývá, že se Opel s modelem Insignia trefil do černého a ihned po uvedení na trh se vyhoupl na první příčku.

Počet objednávek na nový vůz už dosáhl hodnoty 100.000 a továrna v Rüsselsheimu nestíhá vyrábět. Proto bude v průběhu května fabrika rozšířena o tři výrobní linky s cílem uspokojit vysokou poptávku.

Zajímavý je také pohled do statistik nadstandardní výbavy. Například 56 % zákazníků zvolilo do své Insignie novou generaci adaptivních světlometů AFL+ s devíti režimy svítivosti, 80 % kupujících si připlatilo za navigační systém s barevnou obrazovkou a 35 % pak za aktivní podvozek FlexRide. Nejoblíbenější motorizací je vznětový dvoulitr 2.0 CDTI o výkonu 160 k, který si dopřál každý třetí kupující.

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu