DISKUZE K ČLÁNKU Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky
Jak ušetřit? Šéf Haasu zná recept. Omezil by vývoj aerodynamiky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
NickickiN
08:23 03.05.2020 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
NickickiN
16:12 02.05.2020 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
tom11
15:00 02.05.2020 185.99.177.XXXje fakt, že některý mančafty dávají do tohohle neskutečný prachy. ale tenhle nápad vidím trošku problematicky. hlavně teď, když je zakázaný testování. když se někomu "nepovede" na začátku sezony auto, tak bude docela znevýhodněný prakticky na celou sezonu.
jsem sice spíše proti finančnímu stropu, ale když už je chtějí zavádět, tak myslím, že tohle lze vyřešit v jejich rámci. jen to správně nastavit a hlavně nedělat výjimky. započetl bych tam všechno. někdo holt bude mít lepší motor, když do něj víc investuje, někdo aero, někdo mechaniku, někdo pilota, někdo nasype víc do auta na začátku, někdo bude raději vyvíjet v průběhu sezony....-
Fanda.LH
22:55 03.05.2020 83.240.60.XXXNic není zadarmo, takže má to svoje nevýhody... To dohánění v praxi moc nefunguje.... Zlepšují se všichni... Strop by to řešil v případě, že by byl razantnější... Pokud na něj střed pole ani zdaleka nledosáhne, tak pak mají top týmy stále velikou výhodu...
-
-