Taigun na délku měří 3859mm včetně rezervy na 5 dveřích, široké 1728mm a vysoké 1605mm včetně střešních nosičů. Zavazadlový prostor má sice objem jen 280 litrů nicméně po sklopení zadní lavice se zavazadlový prostor zvětší na 996 litrů.
Taigun pohání stále ten stejný tříválec 1,0 TSI s výkonem 81kW/110 koní při 5000ot/min a točivým momentem 175Nm při 1500ot/min. O-100 to zvládne za slušných 9,2 sekundy a maximální rychlost je 186km/h. Těmto vcelku působivým hodnotám vděčí nízké váze. Taigun totiž váží pouhých 998kg. VW udává spotřebu 4,7l/100km a v kombinaci s 50 litrovou nádrží by dojezd měl být působivých 1000km.
Tento „nový“ koncept se oproti jeho předchozí verzi z roku 2012 liší pouze lehce pozměněným interiérem, děleným víkem kufru a rezervou na 5 dveřích. Představení sériové verze prozatím není známo, ale podle nás to bude někdy během příštího roku.
Zdroj: worldcarfans.com
Volkswagen Taigun: Čím dál blíž sériové výrobě
VW přivezlo znovuzrozený koncept z roku 2012 jménem Taigun na Auto Expo v Novém Dillí.
Další zprávy
-
Těhotná Gabriela Lašková: Špatně od rána do večera! Kdy přišla úleva?
-
TRAGÉDIE na lince z Londýna. Letoun se dostal do turbulencí, jeden mrtvý
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?