DISKUZE K ČLÁNKU

Nejoblíbenější české auto? Pohled do historie Škody Octavia

Škoda Octavia je ikonickým vozem českého automobilového průmyslu. Pojďme se podívat, jaké byly jeho začátky a jak se nenápadnému českému autu podařilo ovládnout tuzemský trh.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Michal N. (Hlasoval 1 člověk) 01.01.2018 17:37
Pane redaktore, když o Octaviich nic nevíte, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Michal N.

    Michal N.

    109.234.47.XXX
    Pane redaktore, když o Octaviich nic nevíte, tak o nich nic raději nepište.
    V roce 98 se starý tip přístrojovky nemontuje pouze do základního provedení LX jak uvádíte, ale stále i do verze GLX. Již výbava LX obsahovala airbag řidiče.Provední RS se začlo dělat v procinci 2000 a né 2001 jak uvádíte.Motor 1.9 66 kw nebyl nahrazen motorem 1.9 74 kw PD mimochodem tento motor se montoval již od roku 2000 motor 1.9 66kw v nabítce až do roku 2004.Moror 1.9 96 kw v nabítce již v roce 2002 a né 2003 jak uvádíte.A mimochodem klimatizaci,abs,čtyří airbagy,palubní počítač,el okna a zrcátka šlo do Felicie objednat také.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Ilustrační fotografie

Zamrzlé či zaseknuté zámky u auta? Nové řešení

Ilustrační foto

Nejdelší dálnice světa? Mají tisíce kilometrů a stejně jsou většinou v lepším stavu než D1

Historie modelů Lamborghini

Znáte historii Lamborghini? Naučíme vás ji během pěti minut

CXperience je návratem Citroënu k extravagantním limuzínám.

Citroen oznámil plány na nový reprezentativní sedan. Nahradí modely C5 i C6

Lancia 037 Stradale

Raritní Lancia sráží sběratele do kolen. 1 z 207 homologačních speciálů je v dokonalém stavu

Ferrari

Jak přišlo Ferrari vůbec ke svému znaku?

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama