Komerční sdělení
Prodej ojetých vozů skupiny (zpětný odkup od krátkodobých a dlouhodobých pronajímatelů, vozy z dočasných tranzitů, vozy z vozového parku skupiny…) s konečnou platností přešel do éry „Web 2.0“, když byla na konci května 2014 překročena symbolická hranice 100 000 vozů prodaných on-line v evropských sítích Peugeot a Citroën a dalších firmách, zabývajících se prodejem ojetých vozů.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky