V Číně vzniká nová prodejní síť Škoda Auto

Roomster

Roomster | foto: Archiv AutoRoad.cz

Do další fáze pokročily přípravy na expanzi značky Škoda v Číně. V Shijiazhuangu, hlavním městě provincie Hebei ležícím cca 300 km jihozápadně od Pekingu, bylo slavnostně otevřeno první nové dealerství značky Škoda.

Během nadcházejících týdnů jich bude otevřeno dalších čtyřicet, do konce roku 2007 se počítá se sítí více než 100 exkluzivních partnerů Škoda napříč celou Čínou.
 
Moderní areál značky Škoda v Shijiazhuangu je pomyslnou vlajkovou lodí připravované prodejní sítě. Zabírá plochu celkem 12000 m2, plně odpovídá globálním standardům značky Škoda a kromě tradičního velkoryse řešeného showroomu v sobě ukrývá zázemí pro servis, dětský koutek či historickou expozici představující čínským zákazníkům více než stoletou historii automobilové výroby v Mladé Boleslavi.

„Otevření prvního nového dealerství je dalším důležitým krokem k úspěšnému etablování značky Škoda na jednom z nejrychleji rostoucích automobilových trhů světa,“ prohlásil Fred Kappler, člen představenstva Škoda Auto pro prodej a marketing.

Ceremoniál v Shijiazhuangu byl symbolicky zahájen ve středu 28. března v 8:58 hodin místního času. Osmička je v čínské kultuře symbolem pro bohatství, úspěch a prosperitu.

Licenční výroba vozů Škoda v Číně začne v polovině letošního roku v závodě Shanghai Volkswagen. Jako první přijde na řadu model Octavia druhé generace, v dalších letech se počítá také s výrobou modelů Fabia a Superb (vždy druhé generace). Po zavedení všech tří modelových řad by měla roční produkce dosáhnout 100 000 vozů Škoda ročně.

Projekt licenční výroby v Číně je součástí strategie růstu společnosti Škoda Auto. Další montáže vozů Škoda fungují na Ukrajině, v Kazachstánu, Indii, Bosně a Hercegovině, v přípravě je zahájení montáže v Rusku.

Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu