Mercedes vypustil Unimog na obtížný terénní polygon, řidiče však nic nezastavilo

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 20. února 2019, 14:38 Google+

Mercedes-Benz Unimog se za dlouhá desetiletí své existence stal jedním z nejikoničtějších náklaďáků mezi milovníky offroadu. Jeho hranatý design vás možná na první pohled neuchvátí, vypusťte ho však do extrémního terénu a my vám garantujeme, že nepřestanete žasnout nad tím, co dovede.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-Benz prezentoval těžko uvěřitelné terénní schopnosti Unimogu

Mercedes-Benz prezentoval těžko uvěřitelné terénní schopnosti Unimogu | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Tak to alespoň pro Unimog vždy platilo. S přibývajícími léty a modernizacemi se však nabízí otázka, zda je tenhle „hranáč" stále tím nezastavitelným kolosem, jaký si většina z nás pamatuje. Automobilka však nehodlá nechávat nikoho na pochybách a proto vypustila Unimog i příbuzný Zetros na náročný terénní polygon. A tam se děly věci.

Během více než 10 minut dlouhého videa předvedl Unimog své schopnosti snad u každé myslitelné překážky. Ať už se jednal o křížení náprav, extrémní boční náklony, brodění vodou hlubokou 120 centimetrů nebo výjezdy stoupání se sklonem 80 % - Unimog nezaváhal.

Zvláště působivý je moment, kdy po jedné z ukázek sjíždění prudkých svahů řidič Unimogu pod kopcem zastaví, zařadí zpátečku a celý svah se sklonem cca 70 % vyjede. Bez nejmenšího zaváhání či jakýchkoliv náznaků pochybností. Ta lehkost, s jakou stroje překonávají překážky, je zkrátka neuvěřitelná a právě jí vděčí Unimog za svou pověst.

zdroj: youtube.com

A zatímco terénní dovednosti zůstaly nezměněny, ostatní věci se s léty měnily - a většinou k lepšímu. Unimog sice povyrostl, současně se však stal prostornějším, kultivovanějším a pohodlnějším. A to vše při zachování toho nejlepšího. Zkrátka stejný princip, jaký automobilka uplatňuje u modelů třídy G.

Vytisknout

Diskuze: Mercedes vypustil Unimog na obtížný terénní polygon, řidiče však nic nezastavilo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Ilustrační foto (Mercedes-Benz Actros)

EU opět utahuje emisní šrouby, tentokrát u nákladní dopravy a autobusů

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud