DISKUZE K ČLÁNKU Jak fungují triky na snížení spotřeby paliva? Budete zírat

Jak snížit spotřebu paliva je v dobách vysokých cen benzínu palčivým tématem pro nejednoho motoristu. Řešením číslo jedna je výměna neekologického modelu za nějaký zelenější, ideálně s elektromotorem. Finančně mnohem méně náročnou metodou je úprava stávajícího automobilu. Pomůže to však?

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Nejlepší názory

» Jaroslav P. (Hlasoval 1 člověk) 10.06.2018 08:53
To psal nějakej magor-po úpravě měl větší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Michal F.

Michal F.

185.15.144.XXX
Jak zde někdo již uvedl, galon, není 4,5 litru. Ani zhruba. Takže pisálku, jak asi je pravdivej tenhle článek, když základní info je blbost? Navíc zásadní vliv na spotřebu je styl jízdy. Ale co se budu motat do spotřeby, když tankuju ze zásuvky. Do Golfa III, z roku 1996.... 03

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Lubomir V.

Lubomir V.

89.203.221.XXX
V současné době a v naší zemi existuje jediná možnost, jak ušetřit, ale nejde o snížení spotřeby. Pokud vlastníte třeba takový vůz, jako je zmíněné Polo, ovšem na benzin, respektive na Natural 95, tak jde tento vůz a mnoho dalších upravit na spalování E85, což vás vyjde maximálně na 10 tisíc, kdo je šikovný, tak na polovinu. E85 se u nás ale i v Evropě prodává, je třeba ale vědět, u které pumpy. Při ceně od 22,90 oproti dnes už někde 34,- Kč za litr Naturalu ušetříte docela určitě a velice citelně. Spotřeba a výkon zůstanou prakticky stejné, záleží na stylu jízdy. Pokud se necháte zlákat k rychlejší a méně ekonomické jízdě s pocitem - vždyť šetřím svou kapsu i přírodu - spotřeba vám může vzrůst. Je to tedy na vás a jenom na vás. 11 11

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
uve

uve

46.13.25.XXX
Ještě chybí vychytávka s lanem. Trvale umístěné lano pod kapotou a vztyčený palec. Jen vyčkat až vám zastaví nějaký dobrák a popotáhne vás o 50 kilometrů dál. Nahradit rezervu lepící sadou je blbina největší.

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Jaroslav P.

Jaroslav P.

185.185.129.XXX
To psal nějakej magor-po úpravě měl větší spotřebu než původně. 14

+ 1 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Pavel N.

Pavel N.

89.182.225.XXX
Kdyby neupravovali řídící jednotku tak by jim ten pokus možná i vyšel. Úprava řídící jednotky která zvýší výkon, nikdy spotřebu nesníží. To prohlašují pouze ti, co to "čipování nebo flashování" provádí, aby nalákali nejen ty, co chtějí vyšší výkon ale také ty, co chtějí nižší spotřebu. Nebo si snad někdo myslí, že nějaký automechanik v umaštěných montérkách co si sehnal program nebo čip na ebay rozumí naprogramování řídící jednotky lépe, než inženýři v automobilce s miliardovými rozpočty co tu jednotku vyvíjeli několik let a že dokáže zvýšit výkon bez zvýšení spotřeby? Jediné čeho se dá docílit je zvýšení výkonu , protože každý motor je z výroby poddimenzován aby se zvýšila šance že zdárně přežije záruční dobu, většinou se při úpravě zvětší množství paliva, které jde do motoru a zvýší se kompresní poměr, případně se změní načasování jednotlivých kroků aby to s novým nastavením nějak fungovalo. Na snížení spotřebu byste do toho auta co má vyšší výkon museli dát například jinou převodovku, aby jelo na nižší otáčky 13

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Jaromír T.

Jaromír T.

84.42.236.XXX
Galon je 3,7 litru.

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Loading...
 

Aktuálně

Ilustrační foto

Bazary sčítají fatální ztráty. Cenová politika je šokem

DS

DS Automobiles je všestranná prémiová značka, podporuje formule i módu

Suzuki Ignis

Modernizované SUZUKI IGNIS HYBRID, výraznější design a spotřeba 3,9 L/100 km

CUPRA el-Born

První elektromobil CUPRA slibuje dojezd až 500 km

VW Tiguan prošel faceliftem. Do vínku dostal více elektřiny, výkonu, zábavy a osobitosti

VW Tiguan prošel faceliftem. Do vínku dostal více elektřiny, výkonu, zábavy a osobitosti

Peugeot Boxer

Test Peugeot Boxer Furgon ACCESS 3300 L3H2 BlueHDi 140, aneb jak se žije pošťákům

Mercedes-Benz X

Mercedes-Benz X-Class s tuningovým balíčkem Exy Extreme + vypadá opravdu schopně

Peugeot 208 Rally 4

Nový Peugeot 208 Rally 4, závodní speciál s tříválcem

Škoda Octavia RS, kde RS znamená Rallye Sport a navazuje na závodní prototypy značky

Už jsou tady! Premiéra Škody Octavia Scout a RS

Advantage Cars

Nové video Advantage Cars a CINQ : 13 luxusních vozů s 8128 koňmi a cenou 100.000.000 Kč

AC Cobra

Je tu nová AC Cobra, pod kapotou jí to může pěkně jiskřit

mitsubishi space star

MITSUBISHI FANDÍ MLADÝM VÝTVARNÍKŮM - SPACE STAR V ROLI UNIKÁTNÍHO MALÍŘSKÉHO PLÁTNA

Hyundai i30 N Performance

Nošovický Hyundai v loňském roce vyvezl vozy do více než 70 zemí světa. A tržby?

Ilustrační foto

Trh ojetých aut má projít největší změnou za posledních 20 let

Honda CMX 500 Rebel

Test: Honda CMX 500 Rebel, hodné milé koťátko

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama