Škoda oslaví Haloween netradičně, místo dýně vydlabala Citigo

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 30. října 2017, 12:25 Google+

Ačkoliv Haloween nemá v naší vlasti příliš silné kořeny, jeho klíčový symbol, tedy vydlabaná a vyřezaná dýně s vloženou svíčkou, se na zápražích či za okny českých domů a bytů objevuje stále častěji. Pozadu tak nemohla zůstat ni mladoboleslavská automobilka, která však se symbolem Haloweenu pracuje trochu jinak

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Místo dýně vydlabali ve Škodovce městské Citigo

Místo dýně vydlabali ve Škodovce městské Citigo | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Video které dnes automobilka Škoda Auto vyvěsila na svůj YouTube nese příznačný název "Halloween jinak. Probuďte v sobě dítě" a pracuje jak s klasickou dýní, tak se skeletem Škody Citigo.

Obsah videa by se dal shrnout známou (a pravdivou) frází "Chlapi nikdy nedospějí, jen se mění cena jejich hraček", nicméně na webu samotné automobilky nalezneme text, který celé video provází a vysvětluje. 

"Děti žijí ve světě plném fantazie, her a radosti, ale s přibývajícími roky místo toho nastupují povinnosti a starosti. Dětská duše však dál dříme v každém z nás. Fantazii a hravost tak v sobě můžou probudit i dospělí a před Halloweenem se pustit i do něčeho většího, než je vydlabání dýně. To se podařilo Jakubu Slukovi, hrdinovi videa u tohoto článku. Jakub ve své garáži většinou pečuje o silné motorky, tentokrát ale udělal místo něčemu většímu."

"Rám modelu Škoda Citigo s dveřmi i kapotou díky němu doznal několika zásadních úprav, při kterých byly v permanenci rozbrušovačka, svářečka a spousta oranžové barvy."

Haloweenská dýně trochu jinak (01:06) | zdroj: youtube.com

Pokud se pohybujete pouze ve světě dvoustopých dopravních prostředků, nejspíš vám jméno Jakub Sluka nic moc říkat nebude, stejně jako nám.Když jsme se ale rozhlédli po internetu, celkem rychle jsme našli jeho dílnu "Kabajz Garage", která se specializuje na servis a úpravu motorek značky Harley Davidson.

My se bohužel v motorkách absolutně nevyznáme, nicméně už od pohledu vypadají velice zdařile. Stejně jako samotná reklama, která má standardně skvělé zpracování a nabízí i vynikající atmosféru.

Vytisknout

Diskuze: Škoda oslaví Haloween netradičně, místo dýně vydlabala Citigo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Společnost Lamborghini oslavila výrobu Aventadoru s číslem 7000 a Huracánu s číslem 9000

V Lamborghini zažívají zlaté časy, vyrobilo se už 7000 Aventadorů a 9000…

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud