Závodit s autem na boku? Žádný problém!

-jka / AutoRoad.cz, 29. července 2017, 14:41 Google+

Ne, opravdu se nejedná o aprílový žert. Stejně tak se nemusíte bát, že bychom vám chtěli ukázat záběry z nějaké ošklivé nehody. Tenhle legendární Volkswagen jezdí na boku prostě normálně. Než si ale pustíte video (které musíte vidět, protože je opravdu zábavné) povíme vám, kdo za tím vším vlastně stojí.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Trippy Tippy Hippy Van

Trippy Tippy Hippy Van | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Závodní Volkswagen položený na boku vymyslel Mechanik Jeff Bloch, vystupující pod přezdívkou Speedycop. A nebyl to jeho první (a určitě ani poslední) počin. Podobné přestavby provádí již delší dobu, a to s jediným účelem – dobře pobavit ostatní. Přitom ale musíme zmínit Jeffovo životopis, jelikož za těmito vtípky nestojí žádný „blázen“, ale jistě správný chlápek s hodně zajímavou minulostí.

Jeff totiž působil od roku 1996 jako policejní důstojník speciálních týmů SWAT. Díky tomu strávil několik let hlídkováním ve Washingtonu DC a hlídání Bílého domu včetně samotného prezidenta Spojených států. Mimo to působil i jako týmový ostřelovač, takže jak bychom řekli u nás v Čechách, jeho kariéra se napínavými příběhy jenom hemží!

 

O to více je zajímavé, jakým žertovným kouskům se Jeff věnuje nyní. „Závodní“ mikrobus nazvaný „Trippy Tippy Hippy Van“ je namontován na Volkswagenu Rabbit (USA verze VW Golf) z roku 1988, přičemž pohonnou jednotku tvoří legendární motor GTI o objemu 1,8 litru a předpokládaném výkonu (vzhledem ke stáří) 120 koní. Z 0 na 100 km/h zrychlí tento upravený závodní speciál za 8 vteřin a maximální rychlost se snížila na 160 km/h.

Tento závodní stroj už stihli jeho tvůrci i dostatečně otestovat díky místním závodům, během kterých musel Trippy Tippy Hippy Van absolvovat 224 kol, přičemž délka jednoho kola je 2 kilometry. Celkem tedy 448 ostrých kilometrů ujetých bez žádné vážné závady. Jediným problémem byly ostré zatáčky, jelikož je auto na levé straně těžší, než na straně pravé. 

Vytisknout

Diskuze: Závodit s autem na boku? Žádný problém!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

kolony

Varování odborníků se naplnila, dlouhé kolony čekají na řidiče nejen v…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud