BMW testuje produktový vizualizér rozšířené reality. Víme, k čemu slouží

ar5, 5. ledna 2017, 09:10 Google+

BMW začalo nabízet poměrně unikátní interaktivní zážitek. Ten je navržený a sestavený společností Accenture a umožňuje zobrazit modely řady i ve 3D a v jejich reálné velikosti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW testuje produktový vizualizér

BMW testuje produktový vizualizér | foto: BMW Group

Sdílejte článek

Barvu a výbavu vozů BMW i3 a i8 lze okamžitě nakonfigurovat. Nová technologie však zatím bude k dispozici jen ve vybraných prodejnách, až časem se vše rozšíří do dalších méně důležitých showroomů značky. Vše funguje díky technologii Tango, což je zdokonalená 3D technologie pro chytré telefony společnosti Google.

Zákazníci značky BMW si moho interaktivně prohlížet konfigurované modely BMW i3 a i8 v jejich skutečné velikosti. „Naše vozy jsou plné emocí, a abyste tyto emoce zažili, musíte mít možnost si vozy skutečně prohlédnout,“ řekla Andrea Castronovo, viceprezidentka BMW Group pro prodejní strategie a budoucí prodeje. „V situacích, kdy navolený model není na prodejně k dispozici, je vizualizace další skvělou možností,“ říká dále Andrea Castronovo. 

Pilotní program bude nejprve fungovat v deseti prodejnách, kde budou vybraní prodejci vybaveni mobilními zařízeními podporujícími technologii Tango. Pomocí tohoto vybavení budou moci zákazníkům nabídnout vizualizaci a následnou prohlídku produktů BMW i, a to prostřednictvím rozšířené virtuální reality vytvářející 3D obrazy.

Ty lze interaktivně prohlížet, kdy si zákazník může otevřít víko zavazadlového prostoru, boční dveře a dokonce „nastoupit“ dovnitř, aby si mohl lépe prohlédnout interiér vozu. Eric Johnsen, šéf oddělení Business Development for Augmented Reality společnosti Google, uvedl: „Výjimečnou vlastností technologie Tango je skutečnost, že chápe kontext prostoru. Takže například kola se skutečně dotýkají země a zákazník tak má z celého zážitku daleko realističtější dojem.“

„Při našich prvotních testech jsme sledovali, jak se lidé při snaze nastoupit do vozu krčili, jako by tam skutečně byla střecha, o niž se mohli udeřit do hlavy,“ vzpomíná Andrea Castronovo. „To jsou přesně ty detaily, díky nimž tato technologie zákazníkům nabízí skutečnou přidanou hodnotu.“

Vizualizér BMW i byl navržen a naprogramován společností Accenture, která integrovala obrazová data automobilů BMW i do aplikace využívající technologie Tango. Zákazníkům nabízí nový a interaktivní způsob, jak si vůz prostřednictvím funkcí, jež umožňují například otevřít dveře nebo rozsvítit světlomety, podrobně prohlédnout.

V zájmu zachování maximální intuitivnosti a jednoduchosti je aplikace namísto konfigurátoru vizualizérem, kde funkce, jako změnu barvy exteriéru a interiéru či designu kol, lze měnit dotykem na displeji. Jakmile je vizualizace dokončena, zákazník si může konfiguraci uložit a sdílet ji s ostatními, včetně prodejen BMW. To vše se dá zvládnout přes sociální sítě, e-mail nebo QR kód.

Jakmile bude zkušební program úspěšně dokončen, je v plánu aplikaci nabídnout v obchodě Google Play. Tam si ji zákazníci se zařízeními podporujícími technologii Tango budou moci stáhnout a používat kdykoliv a kdekoliv. „Věříme, že během několika málo let bude většina prémiových zařízení Android vybavena technologií Tango,“ řekl Eric Johnsen.

Vytisknout

Diskuze: BMW testuje produktový vizualizér rozšířené reality. Víme, k čemu slouží

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Nová Honda Civic Type R (2017)

Nadcházející Honda Civic Type R údajně dostane automat. Co bude s manuálem?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud