Bugatti bude za příplatek odstraňovat omezovač rychlosti z Chirona

ar3, 27. května 2016, 11:38 Google+

S elektronickým omezovačem je Chiron schopný dosáhnout maximální rychlosti 420 km/h. Všichni ale víme, že Chiron je schopný dosáhnout i vyšších rychlostí. K jejich dosažení stačí elektronický omezovač odstranit, s čímž vám nyní pomůže i samotné Bugatti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bugatti Chiron nahrazuje letitý Veyron, váží necelé dvě tuny a má 1500 koní.

Bugatti Chiron nahrazuje letitý Veyron, váží necelé dvě tuny a má 1500 koní. | foto: Bugatti

Sdílejte článek

Když se objevila informace o maximální rychlosti nového Chironu, znamenala pro mnoho lidí zklamání. Hodnota 420 km/h rozhodně není to, co veřejnost čekala, zvláště, když víme že této rychlosti byl schopný dosáhnout i předchůdce Chironu – Veyron Supersport. Proč má tedy Chiron tachometr ocejchovaný až do rychlosti 500 km/h?

Generální ředitel Bugatti v rozhovoru pro americký server Car and Driver prozradil, že se rozhodně nejedná o konečnou hodnotu. Do roku 2018 dorazí vylepšená, rychlejší verze Chironu. Co ale, když je zákazník netrpělivý a chce se prohánět rychlostí vyšší než je 420 km/h dříve?

S tím mu pomůže samotné Bugatti. To je schopné pro své zákazníky najít vhodnou lokaci, kde se budou moci projet neuvěřitelnou rychlostí přesahující hodnotu současného omezovače. Bugatti jednoduše po dobu jízdě po vytyčené dráze deaktivuje omezovač rychlosti a řidič tak bude moci najít skutečný limit Chironu.

Vytisknout

Diskuze: Bugatti bude za příplatek odstraňovat omezovač rychlosti z Chirona

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Omlazený Volkswagen Amarok má nový interiér a silnější naftové šestiválce.

Upravený Volkswagen Amarok odhaluje interiér, ten je blízko osobním vozům

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud