Maximální rychlost není naše priorita, tvrdí výrobce, jehož vozy přesahují rychlost 400km/h

ar3, 10. srpna 2015, 11:35 Google+

Vozy švédké automobilky Koenigsegg jsou schopny dosáhnout rychlosti 400 km/h za měně než 30 sekund, přesto zakladatel společnosti tvrdí, že rychlost není jejich prioritou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Švédská automobilka Koenigsegg v posledních několika měsících sbírá jeden traťový rekord za druhým, stejně jako rekordy v maximální rychlosti nebo ve zrychlení. V rozhovoru pro britský Top Gear ale sám Christian von Koenigsegg uvedl, že rychlost vůbec není vysokou prioritou jeho automobilky.

Uvedl, že ve finále neznamená údaj maximální rychlosti či zrychlení mnoho. Skuteční zákazníci Koenigseggu spíše hledají vůz, který jim nabídne co nejlepší řidičský požitek, vysokou stabilitu a výkon jako celek. Také ale připustil, že maximální rychlost je stále velmi dobrý prvek marketingu značky.

Další problém s maximální rychlostí je hledání lokalit, kde je možné maximální rychlost vozu vyzkoušet. Koenigsegg uvádí, že testovací okruh Ehra-Lessien patřící koncernu VW je více než vhodný. Problémem ale je, že Volkswagen na tuto trať nerad pouští konkurenty Bugatti Veyron.

Vytisknout

Diskuze: Maximální rychlost není naše priorita, tvrdí výrobce, jehož vozy přesahují rychlost 400km/h

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

mercedes-benz třídy e

Mercedes-Benz třídy E příští generace - je tohle jeho podoba?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud