Maximální rychlost není naše priorita, tvrdí výrobce, jehož vozy přesahují rychlost 400km/h

ar3, 10. srpna 2015, 11:35 Google+

Vozy švédké automobilky Koenigsegg jsou schopny dosáhnout rychlosti 400 km/h za měně než 30 sekund, přesto zakladatel společnosti tvrdí, že rychlost není jejich prioritou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Švédská automobilka Koenigsegg v posledních několika měsících sbírá jeden traťový rekord za druhým, stejně jako rekordy v maximální rychlosti nebo ve zrychlení. V rozhovoru pro britský Top Gear ale sám Christian von Koenigsegg uvedl, že rychlost vůbec není vysokou prioritou jeho automobilky.

Uvedl, že ve finále neznamená údaj maximální rychlosti či zrychlení mnoho. Skuteční zákazníci Koenigseggu spíše hledají vůz, který jim nabídne co nejlepší řidičský požitek, vysokou stabilitu a výkon jako celek. Také ale připustil, že maximální rychlost je stále velmi dobrý prvek marketingu značky.

Další problém s maximální rychlostí je hledání lokalit, kde je možné maximální rychlost vozu vyzkoušet. Koenigsegg uvádí, že testovací okruh Ehra-Lessien patřící koncernu VW je více než vhodný. Problémem ale je, že Volkswagen na tuto trať nerad pouští konkurenty Bugatti Veyron.

Vytisknout

Diskuze: Maximální rychlost není naše priorita, tvrdí výrobce, jehož vozy přesahují rychlost 400km/h

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

mercedes-benz třídy e

Mercedes-Benz třídy E příští generace - je tohle jeho podoba?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud