Program „auto-plus“ míří k novému rekordu

ar1, 14. října 2004, 17:55 Google+

Během necelých čtyř let své existence se program prodeje ojetých vozů pod značkou „auto-plus“,...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v roce 2001, prosadil mezi absolutní špičku mezi prodejci ojetých vozidel na českém trhu. Prodeje ojetých vozů v systému „auto-plus“ neustále rostou – během prvních devíti měsíců roku 2004 se pod značkou „auto-plus“ prodalo celkem 7093 ojetých vozů, což znamená nárůst o 6,63 % oproti stejnému období minulého roku, kdy se prodalo 6652 ojetých automobilů. Vše tedy nasvědčuje tomu, že letos program „auto-plus“ překoná loňský výsledek 9285 prodaných ojetých vozů a skončí rok 2004 s novým prodejním rekordem.

Nejsilnějším argumentem, který k programu „auto-plus“ láká stále více zákazníků, je jistota koupě po všech stránkách kvalitního a důkladně prověřeného vozu jasného původu, jehož technický stav zkontrolovali, popřípadě opravili specialisté značkového servisu za pomoci nejvyspělejších servisních technologií. Program „auto-plus“ však přináší řadu dalších výhod a jistot. Jde především o garanci možnosti výměny zakoupeného vozu, garanci zpětného odkupu zakoupeného vozu, možnost financování ojetého vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, možnost získání výhodného havarijního pojištění a doživotní záruku mobility pro vozy Audi, SEAT a Volkswagen.

Do systému „auto-plus“ jsou zařazovány ojeté vozy značek koncernu Volkswagen, ale i jiných výrobců. Podmínkou však je, že musí jít o vozy dovezené do ČR oficiálním dovozcem. Technický stav nabízených automobilů musí samozřejmě vyhovovat přísným požadavkům značky „auto-plus“, každý vůz prochází pečlivou kontrolou technického stavu.

Ze značek koncernu Volkswagen se nejlépe prodávají vozy Škoda, kterých si během prvních devíti měsíců tohoto roku zákazníci odebrali celkem 3410, což představuje mírný pokles (asi o 1,5 %) oproti stejnému období minulého roku (3463 vozů Škoda). Velký zájem byl naopak o ojeté vozy značky Volkswagen – osobních vozů se za leden až září 2004 prodalo 1468, což znamená nárůst o více než 23 % oproti stejnému období loňského roku (1190 prodaných vozů), ještě výrazněji – o 33 % vzrostla poptávka po užitkových vozech Volkswagen. Těch se za prvních devět měsíců tohoto roku prodalo celkem 232, zatímco v loňském roce ve stejném období jen 174 ks. Rostou i prodeje ojetých vozů značky SEAT (letos celkem 459 vozů, nárůst o 6,25 %), naopak mírně poklesl prodej ojetých vozů Audi (363 vozů, pokles o 2,68 % oproti stejnému období loňského roku).

Do výsledků jednotlivých značek se samozřejmě promítá i cena – v případě ojetých vozů Audi činí průměrná cena prodaného vozu přes 648 tisíc korun, u užitkových vozů Volkswagen 431 tisíc korun, u osobních vozů Volkswagen 356 tisíc korun, v případě vozů SEAT 220 tisíc korun a u ostatních značek 169 tisíc korun. Zákazníci přitom upřednostňují nákup za hotové – tři ze čtyř prodaných vozů zákazníci zaplatí hotově, pouze u jedné čtvrtiny využívají finančních nástrojů jako je leasing, úvěr atp.

Zatím nejsilnějším letošním měsícem programu „auto-plus“ byl duben, kdy si zákazníci odvezli celkem 874 ojetých vozů, což je vůbec nejlepší měsíční výsledek v celé historii systému „auto-plus“.

Tradičně nejsilnějším prodejcem sítě „auto-plus“ je pražská společnost Auto Jarov, která od ledna do září prodala celkem 2022 ojetých automobilů, čímž výrazně přispěla i k vítězství pražského kraje při porovnávání výsledků v jednotlivých regionech. V pražském kraji se totiž prodalo 3215 ojetých vozů, následují ústecký kraj (690 ojetých vozů), jihomoravský (666 vozů) a plzeňský kraj (645 vozů).

Zdroj a foto: Import Volkswagen Group
Vytisknout

Diskuze: Program „auto-plus“ míří k novému rekordu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Picanto

Kia na autoshow v Praze...

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud