..závazek celého podniku, že bude v rozvoji dlouhodobě pokračovat a že bude řádně vykonávat své ekonomické, a sociální závazky a povinnosti v oblasti životního prostředí.
Skupina, která již aplikovala nová ekonomická nařízení pro distribuci a servis vozidel, zveřejňuje svoji první zprávu týkající se trvalého rozvoje ve formě internetové stránky. Používá principy Global Reporting Initiative, což je mezinárodní referenční způsob podávání zpráv o trvalém rozvoji. Stránka je prvé řadě nástrojem analýzy pro hodnotící agentury, nevládní organizace a osoby s rozhodovacími pravomocemi na úřadech. Je to také stránka pedagogická, která se obrací k širšímu publiku, zejména k zákazníkům, zaměstnancům, akcionářům a dodavatelům.
Skupina zde podává zprávy o úkolech, se kterými je konfrontována, představuje své závazky, dopad své práce a detailně informuje o svých prioritních akcích a činnostech. S tímto on-line prostředkem získává PSA Peugeot Citroën dynamický vyvíjející se nástroj, bohatý na údaje, který je volně přístupný z podnikové adresy www.psa.fr nebo přímo z adresy www.developpement-durable.psa.fr.
Postup trvalého rozvoje PSA Peugeot Citroën, který pokračuje v tradici integrity, se opírá o tři zásady: pokračovat v užitečných technologických inovacích ve prospěch co největšího počtu lidí, řádně vykonávat své ekonomické, a sociální závazky a povinnosti v oblasti životního prostředí, udržovat se svými partnery vztahy založené na etických hodnotách a dialogu.
Skupina si je vědoma bezprostředních i dlouhodobých otázek, spojených s používáním automobilu, a proto stanovila tři základní úkoly vedoucí k trvalé individuální mobilitě: zvládnutí skleníkového efektu, bezpečnost na silnici a městská mobilnost. Společné jednání, jehož cílem je zvládnutí těchto úkolů, vede podnik k přesné definici své politiky.
Pravidelným informováním veřejnosti o uskutečněných a probíhajících projektech zvládnul PSA Peugeot Citroën další etapu pragmatické a ambiciózní koncepce vedoucí k trvalému rozvoji.
Tisková zpráva Peugeot ČR