Peugeot 1007 s novými cenami, bude to stačit?

Marek Litzman, 1. srpna 2007, 10:56 Google+

Peugeot 1007 nikdy neměl být mainstreamovým modelem, o tom svědčí o označení. I přesto by si automobilka asi slibovala vyšší prodeje. Upravila proto ceník a zároveň zveřejnila i ten pro model 207 RC.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
1007

1007 | foto: Peugeot

Sdílejte článek

Jak tedy nyní vypadá nabídka 1007? Existují jen dvě výbavy a čtyři motorizace, z toho dvě benzínové a 2 dieselové. Nižší výbava Urban lze pořídit jen k čtrnástistovkám a to jak benzínové, tak dieselové. Vyšší Premium lze pořídit k 1,6 benzínu a oběma dieselům, 1,4 HDI a nové 1,6 HDI.

Nabídka začíná na 379 tisících za 1,4 Urban a končí na 535 tisících za 1,6 HDI Premium. V základu je u Urbanu čtveřice airbagů, ABS, zatímco ESP zůstává za příplatek, dálkově ovládaný centrál, palubní počítač, elektricky ovládaná okna a nastavitelný volant. Premium k tomu přidává mlhovky, manuální klimatizaci, rádio, kožený volant, lakované doplňky karoserie a především možnost přikoupit si více prvků příplatkové výbavy, jako automatickou klimu, parkovací asistent, lepší rádio či navigaci. ESP a paket tří dalších airbagů, hlavových a kolenního, je k dispozici ke každé výbavě.

Peugeot 1007 stále zůstává poměrně drahým zbožím, které se určitě nebude prodávat po desetitisících, i v tom je možná jeho kouzlo. Navíc elektricky ovládané posuvné boční dveře mají taky cosi do sebe. Je to zkrátka vůz, do kterého se nejdřív musí nakupující zamilovat a poté za něj dát i onu navýšenou cenu.

Zároveň s novým ceníkem 1007 byl zveřejněn i ceník pro Peugeot 207 RC. Ten lze pořídit v jediné výbavě za 650 tisíc. V základu nalezneme 6 airbagů, ESP, mlhovky, centrál s dálkovým ovládáním, elektricky stahovatelná okna, sportovní sedadla a rádio. Připlácí se například za vyhřívaná sedadla, alarm, lepší rádio s MP3 či za navigaci.

 

zdroj: Peugeot

Vytisknout

Diskuze: Peugeot 1007 s novými cenami, bude to stačit?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Lamborghini

Lamborghini je na tom skvěle, nestačí vyrábět

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud