Novitec Maserati Quattroporte

Jan Fiala, 5. července 2007, 16:55 Google+

Novitec se podíval na zoubek italské krásce Maserati Quattroporte. Vůz získal vyšší výkon motoru díky upravené řídící elektronice - tímto způsobem se nejen podařilo vyhladit výkonovou křivku, ale došlo také k posunu omezovače až k hranici 7800 otáček za minutu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Quattroporte

Quattroporte | foto: Novitec

Sdílejte článek

Maserati Quattroporte od Novitecu dosahuje výkonu 304kW (413 koní) v 7100 otáčkách za minutu a nejvyšší točivý moment má hodnotu 468 Nm ve 4650 otáčkách.

Vůz dostal také upravený výfukový systém, vyrobený z nerezové oceli a zakončený dvěma dvojitými koncovkami o průměru 2x83mm. Z nerezové oceli jsou také pružiny sportovního podvozku, které jsou dvoustupňově nastavitelné. Obdobně je tomu jak s použitým materiálem, tak s možností nastavení i u tlumičů. Ty jsou navíc vybaveny systémem oddělených expanzních komor v hlavě uložení tlumičů, což umožňuje ovlivnit míru tlumení změnou komprese i výšky odskoku, a to samostatně pro přední i zadní nápravu. Vše je řízeno jednotkou pomocí systémové sběrnice CAN.

Zvětšený rozchod kol mají na svědomí hliníkové vymezovací podložky. Jako materiál k jejich výrobě posloužil vysoce odolný hliník, který byl antikorozně ošetřen anodizací. Pro každou nápravu je dodávána sada 2 podložek a potřebného montážního materiálu.

Vůz stojí na hliníkových kolech typu NM1. Pro přední nápravu jde o model M4 001 01 o rozměru 9,0J x 20J, na zadní nápravě pak najdeme širší kola modelu M4 001 02 o rozměru 10,5J x 20J.

Pro kola typu NM1 jsou doporučovány kombinace pneumatik M4 001 10:
Přední náprava 9,0J x 20J s pneu 245/35 R20 Pirelli P-Zero
Zadní náprava 10,5J x 20J s pneu 285/30 R20 Pirelli P-Zero

Zdroj: Novitec

Vytisknout

Diskuze: Novitec Maserati Quattroporte

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Twingo

Chystá se souboj kapesních stíhaček? (spy)

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud