BMW řady 3 v úpravě G-POWER

Jan Fiala, 3. listopadu 2006, 18:10 Google+

G-POWER představuje G3 - kompletní program pro úpravu BMW řady 3, modelu E90. Současná řada 3 BMW je nesporně špičkou mezi sportovně stylizovanými sedany střední třídy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
3

3 | foto: G-POWER

Sdílejte článek

Přesto však stále zůstává mnoho možností, jak tento styling zdokonalit, a to jak z pohledu designu, tak úpravami motoru.

Na letošní výstavě Essen Motor Show to dokumentoval úpravce značky BMW, G-POWER, a představil nový diskrétně-sportovní aerodynamický program a rozsáhlou nabídku kol. G-POWER také představil mnoho možností tuningu motoru a další technická vylepšení .

Přestože řada 3 má již standardně stylový design, pomocí nové sady G-POWER HIGHLINE KIT lze vzhled tohoto sedanu učinit ještě dynamičtějším . Všechny komponenty jsou vyráběny hybridní technologií (plasty vyztužené karbonovými vlákny) ve vlastním závodě G-POWER v Brunsbüttelu . HIGHLINE KIT se skládá z předního nárazníku, bočních prahů (na požádání vybavitelnými světly osvětlujícími prostor pod vozem), zadního nárazníku, větrného spoileru nebo střešního spoileru (pro model Touring). Tyto díly jsou doplněny předním spoilerem z karbonových vláken a dekorativným zadním difuzérem ze stejného materiálu. Pro zájemce o široké vozy nabízí G-POWER kit "Extremo", který zahrnuje rozšiřující lemy blatníků a spoilerů.

Tuning vozu bez úpravy standardních kol je jako polévka bez soli. Pro BMW řady 3 nabízí proto G-POWER zákaznická kola "Styling III" LIMITED EDITION ve velikosti 19 nebo 20 palců. Tato třídílná kola se 16 paprsky se vyznačují o 40% nižší hmotností nežli standardní kola.
Zcela novým produktem, představeným na Essen Motor Show, byla pak kola SILVERSTONE DIAMOND. Tato kola se vyznačují klasickým designem s deseti dvojitými paprsky, a byla upravena speciálně pro tento model BMW. Tato kola jsou pro BMW řady 3 v nabídce v rozměru až 20 palců, za cenu od 540 euro.

Co se týká tuningu motoru, zákazníci G-POWER mohou těžit z bohatých zkušeností tunera, získávanými od roku 1971. Pro BMW řady 3 nabízí G-POWER čtyřválce a šestiválce se zvýšeným výkonem, a to i formou výměny celé jednotky za výkonnější o objemu 3.3 litru. Navíc je v nabídce osmiválec o objemu 5.2 l a výkonu 420 koní, který je nabízen v kombinaci s automatickou převodovkou optimalizovanou z hlediska minimalizace času, potřebného pro přeřazení. Takto vybavený vůz pak dosahuje vskutku nevšedních jízdních výkonů. Nabídka G-POWER je široce dostupná i z pohledu ceny. Začíná na "optimalizované charakteristice mapování" GS1 + GS1 PLUS pro motory s vyšším objemem (například pro 330i to znamená  výkon 310 koní), a končí kompletní "transplantací srdce" (například instalací osmiválce V8 o objemu 5.0 l a výkonu 470 koní nebo dokonce desetiválce V10 o objemu 5.0 l a  výkonu 550 koní). Příznivci dieselů mohou získat více výkonu v podobě G-POWER D-TRONIK (například 350 koní/595 Nm pro model 330d). Úpravy lze provádět také individuálně přímo na míru konkrétním zákazníkům.

Pro vyšší výkony jsou uzpůsobeny také podvozky G-POWER, které byly testovány na okruhu Nürburgring-Nordschleife. Úpravy mohou zahrnovat jiné pružiny (snížení vozu o 30 až 50 mm) nebo taqké výškově nastavitelný podvozek G-POWER RS. Nabídku doplňují odolnější stabilizátory. Pro maximálně bezpečné zastavení je možno objednat sportovní brzdové systémy G-POWER (například kotouče o průměru 385 mm s šestipístkovými třmeny).

Povinností je také nabídnout úpravu zvukového projevu. Nabízena je široká škála různých výfuků, zajišťujících plný zvuk a vyrobených částečně nebo zcela z nerezové oceli.  Tlumič výfuku může mít 2 nebo 4 koncovky a rozhodně má vždy atraktivní vzhled. Výfuky G-POWER jsou optimalizovány pro menší odpor proudění výfukových plynů a poskytují tak rychlejší reakce na pohyby plynového pedálu.

Také interiér byl upraven a vybaven příslušenstvím G-POWER. V nabídce jsou upravené hlavice řadicí páky, táhlo ruční brzdy, nové pedály s různými vzory z karbonových vláken. Pro výkonově upravené vozy nabízí G-POWER také výměnu rychloměru za nový, cejchovaný do 300 nebo 360 km/h.

Foto: G-POWER

Vytisknout

Diskuze: BMW řady 3 v úpravě G-POWER

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

G35

Nejnovější model Infiniti G35

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud