AC Schnitzer v Essenu

Jiří Krejčí, 22. listopadu 2005, 17:29 Google+

Essenská Motor Show pomalu klepe na dveře a všichni dokončují svou práci a dolaďují detaily. AC Schnitzer má již hotovo, tak se podíváme co nám představí...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
3 Touring

3 Touring | foto: AC Schnitzer

Sdílejte článek

Nejmladším z upravených modelů je BMW 3 Touring, kterou si AC Schnitzer vybral ve verzi 320d. U tohoto agregátu zvýšil výkon na 200 koní a točivý moment na 400 Nm. Díky tomu se vyšplhala maximální rychlost na 228 km/h a hodnota zrychlení z 0 na 100 km/h na 8,4 sekund. Na první pohled si všimneme aerodynamických dílů ve sportovně-elegantním designu a 20 palcových litých kol AC Schnitzer. V interiéru na nás čeká tříramenný sportovní volant, tradiční hliníkové pedály a mnoho jiných prvků z hliníku či carbonu.

Program AC Schnitzeru se nevyhnul ani "drobečkovi" MINI Cooperu S. Ale nemusí moc litovat, protože od inženýrů z Aachenu dostal velmi bohatou nadílku. Pod kapotu se vměstnalo 193 koní, díky čemuž MINI zrychlí z 0-100 km/h za 7 vteřin a dosahuje maximální rychlosti 235 km/h. O jízdní dynamiku se stará podvozek snížený o 30 mm a litá 17 palcová kola. Kdo by snad toužil po cabriu, tomu nabízí AC Schnitzer posunovací, téměř panoramatickou, střechu o rozměru 710 x 810 mm.

Další chloubou německého tunera nebude zase až tak velká novinka. Jedná se totiž o concept TENSION, který již byl představen na frankfurtském autosalonu. Tento vůz vytvořený na bázi modelu M6 ukrývá pod kapotou 552 koní a více než slušný točivý moment 540 Nm. K dosažení 100 km/h z místa mu stačí pouhých 4,5 sekundy a maximální rychlost je 325 km/h. Concept jezdí na 20 palcových litých kolech, podvozek je snížen o 30 milimetrů a v interieru je opět dostatek hliníkových a carbonových doplňků, aby člověk nezapomněl v jak sportovním autě sedí.

Posledním článkem prezentace AC Schnitzeru jsou nová litá kola "Forged Wheel". Budou k dispozici od prosince tohoto roku o rozměrech 9,0J x 20´´ na přední nápravu a 10,0J x 20´´ na nápravu zadní. Váha kola dopředu je 10 kg a na zadní osu 10,8 kg.

Foto: AC Schnitzer 

Vytisknout

Diskuze: AC Schnitzer v Essenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

ML

Kleemann ML 50K S8

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud